Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-06-2006, 10:02   #1
Seniormedlem

maya-skrulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Østfold
Meldinger: 1,834
MP Rating: 0% (0)
maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.
Gingera!!!!!!

Hoppsann . Ser deg jo aldri på msn lengere så jeg får etterlyse deg her. Når var det dere skulle hitover? Skal vi avtale en dag å treffes eller ?

Håper på et pip fra deg

maya-skrulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2006, 10:30   #2
Supermedlem

Gingera sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 752
Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.
Sv: Gingera!!!!!!

Sitat:
Opprinnelig postet av maya-skrulla
Hoppsann . Ser deg jo aldri på msn lengere så jeg får etterlyse deg her. Når var det dere skulle hitover? Skal vi avtale en dag å treffes eller ?

Håper på et pip fra deg
hehe, er det pip nok?
Vi har kjøpt ny pc, så jeg har helt glemt å hente ned msn igjen. *fikser*
Regner med vi kjører tirsdag 27 og er fremme på morningen 28. Hva med torsdag 29 da?

Lucas sitt album (nye bilder 15 okt)Og Hjemmesiden hans

Sist endret av Gingera; 20-06-2006 kl 10:46.
Gingera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2006, 10:50   #3
Seniormedlem

maya-skrulla sin avatar

maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.

Jupp...29 skal jeg ikke noe. 28 er det 4 års-kontrolle for Regine.

Tid og sted? Jeg er null kjent inni Oslo se så å finne ut et sted overlater jeg til deg .Det eneste jeg husker er at tog som går herifra til Oslo er fremme i Oslo Kvart på hver time. 9.45, 10.45, 11.45 osv...

maya-skrulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2006, 18:58   #4
Supermedlem

Gingera sin avatar

Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.

Da er vi to, jeg har kun kjørt igjenom Oslo... Tenker vi tar toget inn vi og, jeg tør ikke å kjøre (tror jeg) Kan vi ikke treffes på sentralstasjonen da? Så finner vi på noe derifra?

Gingera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 00:20   #5
Seniormedlem

maya-skrulla sin avatar

Ja det kan vi jo gjøre da ja. Men nå er jeg så lite kjent a jeg ikke har peiling på hvor noen ting er inne på der. Det eneste jeg vet er at det finnes en narvesen-kiosk der inne. Kansje vi skulle møtes uten for narvesen på oslo S da?

Når er toget ditt fremme da? Skal du ha med deg Marcus også? bare sånn at jeg vet om jeg skal ta med de to store også hvis du har med Marcus.

Gammel 21-06-2006, 09:10   #6
Supermedlem

Gingera sin avatar

Fjolla blir kanskje med , så da må vi nesten høre med henne og, men for meg høres Narvesen ok ut.Har ikke sjekka togruter ennå. Kanskje partnern til mamma kjører oss, hvis jeg ikke manner meg opp å kjører selv da. Så da kan dere bestemme tid. Har ikke tenkt å ta med Marcus nei.. Vil være i lag med mormora si han.

Gleder meg jeg

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:26.