Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-07-2005, 07:37   #11
Seniormedlem

smultbolle sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,602
MP Rating: 0% (0)
smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.smultbolle har en strålende fremtid.
Sv: Hva betyr marsbarnets navn?

Synne - kortform av Sunniva
Sol, gave
smultbolle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2005, 10:34   #12
Supermedlem

rødtopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,107
rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.rødtopp har mye å være stolt av.

*poff*

Sist endret av rødtopp; 23-04-2008 kl 21:04.
rødtopp er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2005, 11:10   #13
Seniormedlem

Lissie sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,100
Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.

Mathea kommer fra Matteus som betyr Guds gave.
Mitt navn betyr. Hun som ærer Gud eller Gud er fullkommen (litt forskjellig fra hvor du finner det).
sitt navn betyr fri, fornem mann.

Lissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2005, 11:15   #14
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Loriel

Meaning and Origin

Origin:English
Boy/Girl:Girl
MeaningModern variant of Lora and Laurie referring to the laurel tree or sweet bay tree symbolic of honor and

Loreil betyr Ære og Seier.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2005, 11:16   #15
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Lissie
Mathea kommer fra Matteus som betyr Guds gave.
Mitt navn betyr. Hun som ærer Gud eller Gud er fullkommen (litt forskjellig fra hvor du finner det).
sitt navn betyr fri, fornem mann.
Hihi da vet jeg hva du heter!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2005, 17:43   #16
Veteranmedlem

apan sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 3,884
apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.

Sigurd betyr "Seirer og verner".

Da jeg selv ble født ville mamma jeg skulle hete Dyveke. Det betyr "lille due". Pappa nektet og det var kanskje like bra. Dere som har møtt meg er muligens enig i at "lille due" ikke passer særlig bra?

Istedet fikk jeg et navn som overhode ikke minner om Dyveke.
apan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2005, 19:12   #17
TB
Seniormedlem

TB sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Nord-Trøndelag
Meldinger: 1,978
TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.

Guro er en variant av Gudrun, som betyr Gud og Hemmelighet.

Mitt navn er en variant av Helga, som betyr Hellig
Gammel 24-07-2005, 19:35   #18
TB
Seniormedlem

TB sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Nord-Trøndelag
Meldinger: 1,978
TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.TB har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ratatosk
Selv har jeg et navn som betyr "ung jente som hjelper til ved ofringer"
Da vet jeg hva du heter
Gammel 25-07-2005, 10:59   #19
Seniormedlem

LadyBee sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,703
LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.

Jenny er en kortform av Jennifer/Gwenivere, og kan om vi tar oss bittelitt friheter i oversettelsen bety lettsindig (lys sjel)
LadyBee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2005, 11:55   #20
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,509
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Apan75: jeg syns absolutt det navnet du har passer mye bedre enn "llle due" :ler:
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:25.