Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-03-2009, 12:40   #1
Medlem
 
PollyJean sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 165
MP Rating: 0% (0)
PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.PollyJean har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: PollyJean
Nick på SM: PollyJean
Alder: 35
Sivilstatus: Gift
Bor: I Oslo
Antall barn: 1
Marsbarnet født: 22/3/09.

Litt om meg:
Opprinnelig Akershus-jente, men har bodd i Oslo halve livet snart. Gift med en knakande god trønder. Jobber i mediebransjen.
Glad i friluftsliv og idrett - turer, ski/snowboard-kjøring osv. Tidligere spilte jeg fotball, men nå er det mest trening for å holde kroppen i gang.

Har ventet lenge på å bli mamma for første gang, og er veldig spent på fortsettelsen!
PollyJean er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 22:21   #2
Medlem
 
Murbella sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 249
MP Rating: 0% (0)
Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Murbella
Nick på SM: Murbella
Alder: 28, snart 29
Sivilstatus: Gift
Bor: Drammensområdet
Antall barn: 1
Marsbarnet født: 19.03.09.
Murbella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2009, 18:13   #3
Supermedlem
 
Bechus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 540
MP Rating: 0% (0)
Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Bechus
Nick på SM: Bechus
Alder: 29
Sivilstatus: Gift
Bor: Akershus
Antall barn: 3
Marsbarnet født: 2. april

Litt om meg:
Familien kommer først, så liker jeg å trene og reise rundt omkring
Jeg kommer opprinnelig fra Finnmark men har bodd her i Akershus i snart 2 år....
__________________
Bechus
født 01
født 03
født 09
Bechus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2009, 20:08   #4
Supermedlem
 
Sondre sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,024
MP Rating: 0% (0)
Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick:Sondre
Nick på SM:Lillepus84
Alder:25år
Sivilstatus:Samboer
Bor:Østlandet
Antall barn:2
Marsbarnet født: 24februar (termin 7mai)
__________________
Storesøster M født 8januar 2005.5uker for tidlig.2600gram og 47cm lang
Lillesøster I født 24februar 2009.10uker for tidlig.1390gram og 40cm lang
Sondre er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2009, 14:11   #5
Seniormedlem
 
Ull-mor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Saga-øya Giske
Meldinger: 1,733
MP Rating: 100% (5)
Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Ull-mor
Nick på SM: Tuppelina
Alder: Snart 32
Sivilstatus: Lykkelig gift med min "barndoms" kjæreste
Bor: Vestlandet
Antall barn: 4 jenter
Marsbarnet født: 22. februar
__________________

Stolt mamma til fire go'jenter
Sunniva 22.2.09
Sofie 2000 - Johanne 2002 - Alida 2003
Ull-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2009, 21:37   #6
Hjelpeadmin
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 13,499
MP Rating: 100% (11)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Stine-mor
Nick på SM: Stine-mor
Alder: 33 år
Sivilstatus: Gift
Bor: Drammen
Antall barn: 4
Marsbarnet født: 12 mars

Litt om meg: Sosial, blid , hjemmekjær, treningsglad og familieorientert.
__________________
06.09.01 25.05.03 23.01.06 12.03.09
Stine-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2009, 10:25   #7
Veteranmedlem
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 3,738
MP Rating: 0% (0)
Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.Marian har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Marian
Nick på SM: Marian
Alder: 29 ja?
Sivilstatus: Gift
Bor: Litt utenfor Oslo
Antall barn: 2
Marsbarnet født: 17/2

Litt om meg: Snill og grei, lett å holde ren.
Marian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2009, 11:38   #8
Medlem
 
nelly73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 75
MP Rating: 0% (0)
nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Nelly73
Nick på SM: nelly73
Alder: 35
Sivilstatus: Samboer
Bor: Stavanger
Antall barn: 1
Marsbarnet født: 29.12.08 (termin 16.03.09) ble født 11 uker før tiden

Litt om meg: Jeg håper det er greit at jeg blir med her i mars-klubben selv om jeg har en liten desember gutt
__________________
Våre små mirakler

Englejente f/d i uke 28
Gutt født i uke 29, desember 08

nelly73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2009, 15:55   #9
Medlem
 
celia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Asker
Meldinger: 170
MP Rating: 0% (0)
celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.celia har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: celia
Nick på SM: celia
Alder: 28
Sivilstatus: Samboer
Bor: Asker
Antall barn: 1 jente
Marsbarnet født: 13.03.09 kl. 09:45
Litt om meg: Samboer med Tsk (og har vært det siden desember 2006). Jobber på institusjonskjøkken, men er ikke kokk. Hest er en stor hobby, har en kaldblods jeg trener akademisk ridekunst med, liker geocaching og elsker å være sammen med familien min!

Sist endret av celia; 29-03-2009 kl 12:41.
celia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2009, 17:36   #10
Supermedlem
 
Annba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: på høyden!
Meldinger: 958
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd mars 09

Nick: Annba
Nick på SM: Annba
Alder: 25,5 år
Sivilstatus: Forlovet. Gifter meg om 1,5 år (Forhåpentligvis)
Bor: Notodden....
Antall barn: 3
Marsbarnet født: 24 Februar

Litt om meg: avslappet frøken med sans for rolige hjemmekvelder med kjæresten og/eller gode venner.
Jeg er ei skravlehøne og elsker å sitte å snakke til langt ut i de små nattetimer.
Jeg forguder ungene mine, og elsker å tilbringe tid med dem selvsagt, men jeg er ingen fanatiker........
En heeeelt perfekt dag for meg?
En dag med sol, sommer, varme, god country på stereo'n, alternativt AC/DC, kald pils og masse gode venner - ute på terassen.
Harry? Jeg? Ja, jeg er vel det.
Også er jeg alternativ. Langt over gjennomsnittet. Tro det eller ei!

__________________
Keiserinna '03 Kronprinsen '07 Lynvingen '09
Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
Annba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:00.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com