Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-07-2009, 17:14   #1
Medlem
 
minimum sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 413
MP Rating: 0% (0)
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Reaksjon på grøt,vaksine eller noe annet?

J hadde en slik runde med spying akkurat som du forteller. Han fikk da ingenting annet ennd et han tidligere har fått, mm og mme.

Vi konkluderte med at det var en kjapp runde med spysyken. Merket ingenting etter han kviknet til igjen. Det var også i 11-tiden på natta. Så det trenger ikke være grøten.
__________________




minimum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2009, 18:15   #2
VIP-Medlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,112
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Reaksjon på grøt,vaksine eller noe annet?

Bare hyggelig! Håper virkelgi dere finner noe som funker!

Ops, glemte nesten å si: ta gjerne litt vann oppi fibergrøten for å hindre at den blir for tykk.
__________________
Awake and unafraid
Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2009, 19:21   #3
Medlem
 
nelly73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 55
MP Rating: 0% (0)
nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.nelly73 har en strålende fremtid.
Sv: Reaksjon på grøt,vaksine eller noe annet?

Stakkar litå, det er ikke noe godt når de ikke får bæsjet skikkelig. Vi og slet med det og måtte gi Eskil avføringsmiddel. Nå har jeg noen ts med sviske i grøten og nå fungerer det bra. Men havre blir for "tøft" for magen hans så da våkner han på kvelden og er urolig

Når det gjelder oppkasten så kastet Eskil opp på kvelden etter å ha fått vaksinen første gang, jeg leste at det hendte at noen reagerte med kvalme på vaksinen men om det var det eller bare helt tilfeldig er jeg veldig usikker på. Andre gang han fikk vaksinen så reagerte han ikke i det hele tatt.

Jeg håper det ordner seg med grøten for dere og at du finner en grøt som passer for dere. Vi er veldig fornøyde med hirse-grøten som vi kjøper på helskekostbutikkern
__________________
Våre små mirakler

Englejente f/d i uke 28
Gutt født i uke 29, desember 08

nelly73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:41.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com