Jeg har lagt et par sjokoladekaker i Cacasformer iløpet av min bakekarriere

Skal lage min tredje om ikke så lenge, men har noen spørsmål...
Jeg har brukt ferdigmix'er som oppskrift til nå. Veldig lettvindt, men jeg syns ikke de er SÅ gode. Noen som har noen gode oppskrifter som passer å være i en Cacasform? Har sett
denne på Cacas' hjemmeside, men den ser fortsatt kjedelig ut? Blir den saftig nok liksom? Tenker liksom at oppskriften burde ha kefir...?
Og så smørkremen da. Jeg har alltid brukt den hvite ettersom jeg bruker farger. Men med 600 gram melis (to posjoner ja) så smaker det... ja melis

Syns det blir FOR mye melissmak og skulle veldig gjerne heller hatt litt mer sjokoladesmak. Har surfet litt rundt her og skjønt at man kanskje kan bruke smeltet hvit sjokolade? Men hva er det som må kuttes ut på orginaloppskriften da?? Hadde blitt kjempetakknemlig for en oppskrift her på hvit smørkrem som smakte mer sjokolade
Leser også at hvis man skal ha mørke farger så anbefales det å gjøre smørkremen klar kanskje kvelden i forveien. Men hvordan klarer dere det??

På de kakene jeg har lagd før, så har jeg blandet fargene og etterpå skyndtet meg å pynte kaken før smørkremen ble for hard. På enkelte farger som det skulle være mye av, så syns jeg nesten at den ble litt for stiv i slutten... og da er dette snakk om
mens jeg pynter. Kunne jo aldri i verden ha spart på smørkremen ei natt og så pynte dagen etterpå...