Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Mat for store mager

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-04-2004, 19:28   #1
Seniormedlem

Blesha sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,837
MP Rating: 0% (0)
Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.
Brownies oppskrift med kakao??

Trenger oppskriften som står på kakaopakken, FORT!! Skal bake nå i kveld, trenger den NÅ!

Gutten vår satt bakovervendt i Britax Two Way Elite til han var 5 1/2 år. Bakovervendt er tryggest!
Blesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2004, 20:16   #2
Premium
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Brownies oppskrift med kakao??

200 g smør
4 ss kakao
3 dl sukker
1 ts vaniljesukker
litt salt
1 ss kaffe
1 1/2 dl mel
2 egg

Smelt smøret og bland sammen resten av ingrediensene. Ett og ett egg røres i tilslutt.

175 grader, ca 30 min
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2004, 20:17   #3
Veteranmedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,693
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har ikke den men jeg har en annen som er fantastisk... Men det er vel for sent nå? Uansett, jeg legger den ut for den er NYYDELIG...:

EKTE AMERIKANSKE BROWNIES:

6 Egg
8 dl Sukker
3 ts Vaniljesukker
4,5 dl Hvetemel
300 g Smeltet smør
8-10 ss Kakao
200 g Hakkede mandler / nøtter

Egg og sukker røres sammen for hånd. Ha i de øvrige ingrediensene.

Stekes i smurt eller papirkledt langpanne. Dersom du vil ha høyere brownies, ta mindre form. Da må du forlenge steketiden litt. Dryss mandler/nøtter på toppen.

Stekes 25-35 min. ved 180°C på nest nederste rille.
Gammel 28-04-2004, 20:18   #4
Veteranmedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,693
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.

Dæven Premium. Du slo meg med ett minutt, din tosk
Gammel 28-04-2004, 20:19   #5
Premium
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Iset
Dæven Premium. Du slo meg med ett minutt, din tosk
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2004, 09:03   #6
Seniormedlem

Blesha sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,837
Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.

Tusen takk for svar, begge to. Jeg fant en annen oppskrift på nettet, ble bare en liten porsjon men vi fikk kost oss i alle fall!

Gutten vår satt bakovervendt i Britax Two Way Elite til han var 5 1/2 år. Bakovervendt er tryggest!
Blesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:44.