Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Mat for store mager




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-09-2003, 11:52   #1
VIP-Medlem
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 8,736
MP Rating: 0% (0)
Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Oppskrift på GOD fiskegrateng?

Jeg har noen fiskerester jeg tenkte jeg skulle få brukt, og da er fiskegrateng tingen. Særlig siden Polymannen har mast om å få det nå i månedsvis...

Men den jeg har laget før er så utrolig traust og "stabben", er det noen som har en oppskrift på en med litt lett og god konsistens?

Takker!
__________________
Polyanna Storebror (0902), mellomsøster (0804) og lillebror (0407)

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2003, 16:13   #2
VIP-Medlem
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 8,736
MP Rating: 0% (0)
Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.

Hm ingen svar?

Ha! Trenger ikke det, jeg, for jeg fant litt forskjellige rester og lagde en restepai med fisk i hvit saus (m. sjalottløk), med en grønnsaksmos (med melk, egg og ost) over.

Står i ovnen nå, så jeg vet ikke om den blir god, men tror da det...

PS: Jeg har IKKE laget to innlegg! Det var ikke en kræsj eller noe heller, så dette var mystisk!
__________________
Polyanna Storebror (0902), mellomsøster (0804) og lillebror (0407)

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:25.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com