Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Mat for store mager




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-12-2002, 12:52   #1
Seniormedlem
 
Selini sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Hundvåg
Meldinger: 1,709
MP Rating: 0% (0)
Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.
Sånn dere kokkoskaker?

Hva heter det igjen, og noen som har oppskrift?

Det er nå hele 4 år siden jeg gjorde noe som helst til julen, men jeg husker atjeg lagde mange sånne og at de ble kjempe gode.. men hvordan!? neh.. det husker jeg ikke..
__________________
Klem fra (heller ikke nybakte)

Selini
Mamma til
Christopher Robin (f.26.10.01) og stemamma til Sander (12 år)
Selini er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2002, 13:01   #2
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,967
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.
Er det kokosmakroner du mener?

De er beste uten potetmel synes jeg.

100 gr kokosmasse
100 gr sukker
og 2 eggehviter.

Alt blandes.

Dette varmes forsiktig opp i en tykkbunnet kasserolle men du rører.

Haes på stekebrettet. Ha gjerne bakepapair under og bruk ei teskje og forme dem med hender og skjeen til runde små kaker.
stekes på ca 180/ 200 c midt i ovnen. Ca 8-10min.
De skal være gylne på fargen så pass på så de ikke stekes for mye.

Lykke til.
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2002, 15:26   #3
Seniormedlem
 
Selini sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Hundvåg
Meldinger: 1,709
MP Rating: 0% (0)
Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.Selini er fantastisk mot andre.

jaaaa!!! Så det var kokosmakroner det het altså.. Var ikke helt sikker..

Tusen takk.. jummi in my tummy..
__________________
Klem fra (heller ikke nybakte)

Selini
Mamma til
Christopher Robin (f.26.10.01) og stemamma til Sander (12 år)
Selini er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com