Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-11-2006, 01:00   #1
Medlem

aniell sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 368
MP Rating: 0% (0)
aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.
eek Bursdagsgave til ei som fyller 90år

Farmoren min fyller snart 90 år, men jeg har overhode ingen peiling i det hele tatt på hva jeg kan kjøpe til henne Hva gir du til en gammel dame som har absolutt alt liksom Blomster får hun jo uansett, men hva mer??

Hadde vært kjempetakknemlig for ideèr, for jeg er helt GRØNN.
Gammel 24-11-2006, 01:14   #2
Medlem

vikky sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: nordland
Meldinger: 227
vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.
Sv: Bursdagsgave til ei som fyller 90år

Hei.

Hva med:

Dusjsåpe
Strømpebukse
Undertøy
Håndarbeid hvis hun liker det. Garn f.eks
Parfyme
Hansker
Skjerf

Selv om hun får blomster vil jo en fin grønnplante eller en julestjerne være en fin gave.

Var det jeg kom på akkurat nå

( lillegulls mamma i konstant )
vikky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2006, 06:53   #3
Seniormedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,951
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Teaterbilletter? Jeg ga gavekort på teaterbilletter til farmoren min og hun ble kjempeglad! Da kunne hun selv velge hvilken forestilling hun ville se
Gammel 24-11-2006, 18:53   #4
Medlem

aniell sin avatar

aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.

Det var kjempegode ideèr, men farmoren min er ikke et teatermenneske
Gammel 24-11-2006, 19:11   #5
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 4,897
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Min bestemor fyller også snart 90 år, imponerende alder!

Jeg er usikker for min bestemor skal liksom aldri ha noe , derfor har jeg tenkt litt på å lage en kosekurv, med ting som blir brukt og som jeg vet at hun liker...f.eks. Fenjal såpe+bodylotion(en hit blant eldre damer!), god håndkrem, et blad f.eks Hjemmet, kryssordblad, sjokolade, frukt, nøtter, kaffi, kanskje noe spekemat, en julestjerne, en duk, telysholdere, en cd...kjøper en fin kurv og legger alt oppi med litt silkepapir og cellofan over! Det tror jeg kan bli en stor sukséss!!
Gammel 24-11-2006, 20:03   #6
Seniormedlem

Skytte75 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,679
Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.

Hva med et års-abonnement på Se&Hør, Hjemmet, Norsk Ukeblad eller lignende?

Skytte75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2006, 21:38   #7
Medlem

aniell sin avatar

Ja abonnemang på Se&Hør var en god ide Det samme var den kosekurven. Tror jeg kommer til å gi begge deler, hun fyller jo tross alt 90. Tusen takk for tips da jenter.
Gammel 02-01-2007, 09:49   #8
Seniormedlem

LilleBlomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,377
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.

Nå har ikke jeg lest tråden, men fotpleie er kanskje noe å vurdere? Eller en frisørtime? Noe hun kan bruke på seg selv og hygge seg med.
Gammel 02-01-2007, 11:47   #9
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

En kalender med bilder av barna. Nytt bilde for kvar mnd...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-01-2007, 13:56   #10
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,604
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.

På fotoknudsen kan man bestille kaffekopper med bilde på. Hvis hun fremdeles bor hjemme, kan det kombineres med litt ekstra god kaffe.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:56.