Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-12-2008, 21:20   #11
Medlem

Happycow sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 360
MP Rating: 0% (0)
Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.
Sv: Bursdagsgave til ei som fyller 90år

Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle Vis post
Min bestemor fyller også snart 90 år, imponerende alder!

Jeg er usikker for min bestemor skal liksom aldri ha noe , derfor har jeg tenkt litt på å lage en kosekurv, med ting som blir brukt og som jeg vet at hun liker...f.eks. Fenjal såpe+bodylotion(en hit blant eldre damer!), god håndkrem, et blad f.eks Hjemmet, kryssordblad, sjokolade, frukt, nøtter, kaffi, kanskje noe spekemat, en julestjerne, en duk, telysholdere, en cd...kjøper en fin kurv og legger alt oppi med litt silkepapir og cellofan over! Det tror jeg kan bli en stor sukséss!!
Noen som vet hvor man kjøper Fenjal såper og badeoljer etc?
Maria født 31.01.05 kl 00:00
Mathias født 02.10.06 kl 16:35
Happycow er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 23:27   #12
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 4,897
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Happycow Vis post
Noen som vet hvor man kjøper Fenjal såper og badeoljer etc?
Jeg har kjøpt Fenjal hos Vita og Spar Kjøp!De hadde masse fine gavepakninger i år med både dusj/badeoljer, fast såpe, dusjsåpe, bodylotion etc..

I år igjen har jeg kjøpt Fenjal, siden det faller så godt i smak!

Sist endret av Monielle; 04-12-2008 kl 23:29.
Monielle er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 23:29   #13
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 4,897
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Kom på at jeg såg at Lindex også har noe Fenjal!
Gammel 05-12-2008, 00:04   #14
Seniormedlem

nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,806
MP Rating: 100% (1)
nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.

gavekort på ukeblad var en god ide!!

ellers så synes jeg også at klær til de eldre er fint å gi, de har som regel ikke mer enn de må, og unner seg selv sjelden noe nytt... (gjelder selvsagt ikke alle, men mange)
nynne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-12-2008, 09:19   #15
Medlem

Happycow sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 360
Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.

Takker for svar ( kuppet visst en gammel tråd, men da har den fått liv igjen )
Maria født 31.01.05 kl 00:00
Mathias født 02.10.06 kl 16:35
Happycow er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2008, 00:54   #16
May
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 744
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.

Siden tråden først er varma opp igjen, legger jeg også inn et tips...

Min bestefar fylte 90 år for en stund siden, og han var (døde 7 mnd senere ) en mann som absolutt ikke trengte noe og som i hvert fall ikke ønska seg noe! Helt umulig...! Da gikk vi barnebarna og oldebarna sammen om å kjøpe en ny kost til utebruk (kalles vel gjerne gatekost...) som vi skreiv alle navna på med slik svijern. En bruksting og en ting som viste at den var fra oss. Kosta oss jo så godt som ingenting hver, men jeg syns ikke det er noen vits i å bruke penger på ting som de egentlig ikke ønsker seg eller har nytte av. Fikk mange positive reaksjoner både fra ham selv og mine tanter og onkler.
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:56.