Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-01-2007, 20:02   #1
Seniormedlem

Iben005 sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,588
MP Rating: 100% (6)
Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.
Hvor mye i pengegave til konfirmant

Vi skal i konfirmasjon i april og lurer på hvor mye vi skal gi i gave...? Kommer til å gi penger. Jeg er guttens tante og fadder.... Noen som vil komme med innspill..?
Gammel 13-01-2007, 20:57   #2
VIP-Medlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,507
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor mye i pengegave til konfirmant

jeg hadde nok gitt mellom 800 og 1000 jeg fikk for 10 år siden 600 fra mine faddere og ga fo noen år siden 800 til min bror, som jeg ikke er fadder til da. men er 7 år eldre

...siden 19. januar 2009

Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2007, 21:16   #3
Supermedlem

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Rogaland.
Meldinger: 646
MP Rating: 0% (0)
Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.Tilde har mye å være stolt av.

Vår datter konfirmerte seg i fjor.
Av sine tanter og onkler fikk hun 1000 kr fra hver av dem.
Tilde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2007, 21:23   #4
Supermedlem

Eli73 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 549
Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.

I min stesønn sin konfirmasjon lå tanter/onkler på 500-1000 kroner.
Skal selv i konfirmasjon i mai og vi skal gi 700 kroner.
Gammel 13-01-2007, 21:54   #5
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 4,879
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Minst 500 kr.

Vi gav 500 kr til vår niese til konfirmasjonen, dette diskuterte vi i familien pga.at vi har en del nieser og nevøer og vi ville gi likt. Hadde en av oss vært fadder, så hadde vi gitt mer.

På min side er det bare ei niese og henne er jeg fadder til også, da hadde jeg gitt 1000 kr.
Gammel 13-01-2007, 22:31   #6
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,713
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Ville gitt mellom 500 og 1000... etter hva lommeboka tillater
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2007, 22:41   #7
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,504
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.

I år er første året vi er tante/onkel til konfirmant og kommer til å gi 1000,-
Gammel 13-01-2007, 22:49   #8
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 4,879
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, det viktigste er at man gir etter hva lommeboken tillater!
Gammel 15-01-2007, 19:56   #9
Seniormedlem

Iben005 sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,588
MP Rating: 100% (6)
Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.

Takk for innspill. Vi tenkte i utgangspunktet på 1000,-, men så husker jeg jo at jeg selv fikk pengegaver på rundt 1000,- fra mine tanter og onkler til konfirmasjonen og det er jo faktisk snart 15 år siden...Så da tenker jeg at vi kanskje bør gi litt mer....? Men vi kommer jo til å bruke 3-4000,- på reisen også da....
Gammel 25-01-2007, 10:38   #10
Supermedlem

frida sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 1,191
frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.

Jeg ville gitt 1000,-

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:54.