Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-01-2007, 02:35   #11
Medlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Back in Norway!
Meldinger: 496
MP Rating: 0% (0)
Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.
Sv: Hvor mye i pengegave til konfirmant

Jeg gav kr. 500 til tantebarna mine. De fleste konfirmerte seg mens jeg var student, og da utgjorde denne summen et ganske stort innhugg i budsjettet....Jeg gav likt til alle selv om jeg var fadder på en nevø, og hadde nærmere forhold til noen av tantebarna.
Minn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-01-2007, 03:10   #12
Veteranmedlem

Luuca sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 4,002
Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg hadde nok gitt 1000
Gammel 16-02-2007, 13:42   #13
Supermedlem

severini sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 1,102
MP Rating: 100% (1)
severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.

Vi ga 1000.- til mannens onkelbarn som konfirmerte seg i 2005.
Gammel 16-02-2007, 13:53   #14
mjU
Supermedlem

mjU sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,203
mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.

Kansje 1000 kr. og et gavekort på en CD?
Gammel 16-02-2007, 13:54   #15
Seniormedlem

Maika sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,162
Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde gitt 1000kr.

Stolt mamma til 05,06 og 08.09.
Nick på sm er Stjerneskudd
Maika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2007, 14:52   #16
Supermedlem

Acillia sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 650
Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.Acillia har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av frida
Jeg ville gitt 1000,-
tror nok jeg og ville gjort det

Da jeg var konfirmant for 12 år siden tror jeg at jeg fikk 600 fra tanter og onkler!

Acillia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2007, 21:01   #17
Medlem

anwo sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 377
anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.

Min gut fekk 1000 frå tanter og onklar sist mai. Dei snakka saman på førehand, begge sider, og fekk klarert at det var eit ok nivå
anwo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2007, 21:05   #18
Veteranmedlem

Netty sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,858
Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.

Siden du er fadder og tante ville jeg gitt 1000,-
Gammel 16-02-2007, 23:30   #19
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,569
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Min søster konfirmerte seg i fjor sommer, jeg ga 1000 kr.

Det samme fikk mannens niese uka etter i sin komf.
Hennes besteforeldre ga 5000 hver Hennes foreldre ga henne 25.000 kr

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2007, 20:46   #20
Supermedlem

tigerjenta81 sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: skien
Meldinger: 1,157
tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.tigerjenta81 har en strålende fremtid.

vi skal i konfirmasjon til mannens nevø i mai og skal gi 500 kr.

vi gir etter lommeboka

tigerjenta81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:06.