Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-05-2007, 09:07   #1
Seniormedlem

miss_linda sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: hima
Meldinger: 1,796
MP Rating: 0% (0)
miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.
Konfirmasjonskort-hva skriver du inni?

hva skal jeg skrive inni? jeg står helt fast....

til lykke med dagen?
gratulerer med dagen?
gartulerer med den store dagen. de beste ønsker for fremtiden. ?
Gammel 12-05-2007, 09:48   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,219
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Konfirmasjonskort-hva skriver du inni?

Jeg skrev "Gratulerer med den store konfirmasjonsdagen"...jeg var så usikker selv. I tillegg blir det jo bra med "de beste ønsker for framtiden" ?
Gammel 12-05-2007, 09:50   #3
Seniormedlem

jupiter_c sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,572
jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.

kjære ***

nå starter du din ferd inn i voksen livet,
en reise med både medgang og motgang.
du vil ferdes på en vei med mye spenning og utfordringer,
på en vei som krever mye av deg.

vi ønsker deg lykke til på ferden,
og velkommen i de voksnes rekker!

hilsen ***

et forslag fra meg...
skrev noe som ligner på dette til min lillesøster forrige helg.
Gammel 12-05-2007, 10:33   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Tar det her også .

Her finner du noen ideer : http://www.rimemoen.com/scrapping/

se under :sesong/konfirmasjon.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2007, 12:54   #5
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,642
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.

Eg skreiv: Gratulerer med den store dagen, helsing ..... Og så skreiv eg dette diktet på den andre sida i kortet:

Våg å være ærlig, våg å være fri
våg å føle det du gjør, si det du vil si.
Kanskje de som holder munn er reddere enn deg?
Der hvor alt er gått i lås må noen åpne vei.

Våg å være sårbar, ingen er av stein.
Våg å vise hvor du står, stå på egne bein.
Sterk er den som ser seg om og velger veien selv.
Kanskje de som gjør deg vondt er svakest likevel?

Våg å være nykter, våg å leve nå.
Syng, om det er det du vil - gråt litt om du må.
Tiden er for kort til flukt, bruk den mens du kan.
Noen trenger alt du er, og at du er sann!

Fotorier, min lille fotoblogg
Urt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2007, 16:31   #6
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,553
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvem er det du skal til?

Jeg var i konfirmasjonen til ho største av dem jentene jeg har passa og jeg skrev noe personlig i kortet...Noe om ho som person og hvor mye hun betyr for oss...Vi var den eneste som hadde skrevet noe personlig på den måten og hun ble veldig glad for at vi hadde gjort det.

Så mitt råd er å skrive noe om personen du skal til, eventuelt om hva den personen har betydd/betyr for deg/dere....Kommer såklart om på om det er til en som står deg nær eller om det "bare" er nabon liksom...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:04.