Nå har jeg vært gjennom alle de sjekker jeg skulle etter at jeg "møtte veggen" i sommer med høyt blodtrykk, smerter i brystet osv......
Først, blodtrykket mitt er høyt og er nå medisinert, MEN det kommer av stress. Jeg har et helt tydelig stress-relatert blodtrykk. Det kom frem av målingene... MEN jeg hadde 178/107 når jeg var der og det er jo litt høyt da..... Den gode meldingen er at medisinene så langt virker kjempefint, og BT er nå forholdsvis normalt igjen.
I går hadde jeg sjekk av lungekapasitet og hjerte. Også under belastning på ergometersykkel.
Konklusjon: Jeg har 97-98% lungekapasitet som er meget bra, jeg er i meget god fysisk form (det skulle man kanskje ikke tro om man så meg men....), og hjertet fungerer helt fint
Jeg er IKKE i noe risikosone for hjerte-/kar sykdommer. Hovedpulsårene mine er kjempefine uten fett og forkalkninger....
Jeg ble utrolig lettet. Deilig med sånne tilbakemeldinger, OG jeg fikk tilbakemelding på at all treningen jeg har gjort de siste månedene faktisk virker