Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2007, 07:19   #1
Wit
Seniormedlem
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,985
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.
:) En liten tilbakemelding etter legebesøk

Nå har jeg vært gjennom alle de sjekker jeg skulle etter at jeg "møtte veggen" i sommer med høyt blodtrykk, smerter i brystet osv......
Først, blodtrykket mitt er høyt og er nå medisinert, MEN det kommer av stress. Jeg har et helt tydelig stress-relatert blodtrykk. Det kom frem av målingene... MEN jeg hadde 178/107 når jeg var der og det er jo litt høyt da..... Den gode meldingen er at medisinene så langt virker kjempefint, og BT er nå forholdsvis normalt igjen.

I går hadde jeg sjekk av lungekapasitet og hjerte. Også under belastning på ergometersykkel.
Konklusjon: Jeg har 97-98% lungekapasitet som er meget bra, jeg er i meget god fysisk form (det skulle man kanskje ikke tro om man så meg men....), og hjertet fungerer helt fint Jeg er IKKE i noe risikosone for hjerte-/kar sykdommer. Hovedpulsårene mine er kjempefine uten fett og forkalkninger....

Jeg ble utrolig lettet. Deilig med sånne tilbakemeldinger, OG jeg fikk tilbakemelding på at all treningen jeg har gjort de siste månedene faktisk virker
__________________
Wit og lille Ida født nov 03

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2007, 12:11   #2
Veteranmedlem
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 4,330
MP Rating: 0% (0)
Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: En liten tilbakemelding etter legebesøk

Så flott! Også har du jo sluttet å røyke - det var det aller beste du kunne gjøre for hjertet ditt. Du er kjempeflink!
__________________
Embriksmamma, fire barn & en liten fosterdatter

Embriksmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2007, 13:16   #3
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: En liten tilbakemelding etter legebesøk

Så flott Wit! Jeg fikk nesten klump i halsen jeg nå... Du har nå hatt litt å tenke på disse månedene. Kjempe bra at alt virker fint. Klem ML
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2007, 13:37   #4
Wit
Seniormedlem
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,985
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: En liten tilbakemelding etter legebesøk

Tusen takk skal dere ha
Føler meg faktisk mye lettere nå ja...
__________________
Wit og lille Ida født nov 03

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com