Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-09-2007, 17:35   #1
Wit
Seniormedlem
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,985
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.
Modne mødre kommer i form tråd

OK. Lager en ny tråd her. Vi modne mødre er jo helt sikkert en gjeng med spreke damer. La oss motivere hverandre til å bli spreke denne høsten

Jeg og May Lise bruker å skrive litt om det i uketrådene, men hva om vi her skriver inn når vi gjør noe? Så motiverer vi hverandre til å komme seg ut av godstolen?

Altså, da starter jeg. Idag trente jeg en time i styrkerommet på jobben. Har fått et program som går mye på rygg, skuldre, armer og mage/rompe. Bruker strikk/manualer og stor ball.

Noen andre?
__________________
Wit og lille Ida født nov 03

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2007, 23:22   #2
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Modne mødre kommer i form tråd

Lurt Wit: I går trente jeg aerobic. Jeg eier forøvrig ikke magemuskler lenger. Styrkedelen var knallhard synes jeg. (Kan dere fatte og begripe at jeg en gang i verden var instruktør i styrkesal på S.A.T.S?). I dag har jeg trillet lang tur med lillemor (teller det også...?). I morgen er planen å jogge. Kjempe flott med eget treningsrom på jobben Wit. Det skulle flere arbeidsplasser/bedrifter hatt. Hadde nok spart penger, bl.a pga færre sykemeldinger hvis bedrifter var flinkere til å motivere i forhold til fysisk aktivitet. Selv er jeg lærer, og vi har pratet om at i stedet for personalmøter av og til, skal hele personalet i stedet ut på tur. Klem ML
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07

Sist endret av May Lise; 28-09-2007 kl 08:47.
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2007, 08:42   #3
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Modne mødre kommer i form tråd

IIIIiiiiiikkkkk... jeg har sagt jeg skal jogge i dag ...... Neida, jeg har en plan over det. Jeg ser for meg å jogge i en halv time i en rundløype rundt byggefeltet her jeg bor. Målet blir jo da å komme lengre å lengre etter hvert som kondisjonen (forhåpentligvis) blir bedre. Kanskje gjør jeg noen armhevninger og mage/ryggøvelser på egen hånd etterpå.... Kjenner egentlig at jeg er litt motivert ... Klem ML
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 10:06   #4
Wit
Seniormedlem
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,985
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødre kommer i form tråd

Jeg fikk meg en liten fjelltur i helga når jeg var i Tromsø Det må jo nesten telle, for fy flate det var bratt
__________________
Wit og lille Ida født nov 03

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 10:15   #5
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Modne mødre kommer i form tråd

Så mye for den motivasjonen jeg følte på fredag .. Min mor kom fra syden og inviterte meg og søstrene mine bort den kvelden, så dermed ble det fleskepannekaker og gotter i stedet.... Jeg skal slutte å "love" noe i forkant her inne, skal heller komme inn å skryte når jeg har vært flink . Skal kjøpe meg skritt-teller.. Skal vi sammenligne skritt folkens? 10 000 til dagen er vel det man anbefaler i forhold til å ha vært fysisk aktiv nok i løpet av en dag. Spørs om jeg klarer det som er hjemme i permisjon nå. Jeg sitter ikke så mye på rompa, men beveger meg nok ikke så mye som jeg gjør når jeg er i jobb. Vi lærere sitter ikke lenger bak kateteret . Klem ML
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 10:47   #6
Veteranmedlem
 
hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
MP Rating: 0% (0)
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødre kommer i form tråd

Melder meg inn og på, hehe. Trodd Modnemødre var helt nede jeg.
Jeg går. Til musikk, nå er det monroes og Delillos. Prøver seriøst å komme litt mer i form, og går mellom 25 minutt og en time hver dag. Satser på å bli bitt av basillen. Vet det ikke er mye, og kanskje ikke nok, men man må starte et sted.
Neste mandag skal jeg begynne på fysio-pilates. Tror det er bra selv om det ikke akkurat hjelper på kondisjonen.
__________________
Juli-05-prinsessa!
hondacrv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 11:13   #7
VIP-Medlem
 
Abritta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 7,923
MP Rating: 0% (0)
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødre kommer i form tråd

Jeg har de siste ukene vært veldig flink. Jeg må følge minstemann på skolen, og har nå begynt å gå med han. Og når han er ferdig levert, så tar jeg en tur videre. Stikker stort sett opp i marka her, og tar runden rundt et av vannene her. Utrolig herlig på morgenkvisten.

Er stort sett ute i godt og vel en time, medregnet turen ned til skolen.

Klokken 9 i morres, så passerte skritt-telleren 7500.
__________________
Jeg er ikke her lengre. Om noen tror de ser meg, så er jeg bare et synsbedrag...
Abritta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 15:35   #8
Veteranmedlem
 
hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
MP Rating: 0% (0)
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødre kommer i form tråd

Det var dagens trim ust: . Ble bare en halvtime med musikk på gode myke gårdsveier, men det gir energi likevel...!!!
__________________
Juli-05-prinsessa!
hondacrv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 17:10   #9
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Modne mødre kommer i form tråd

Sitat:
Opprinnelig postet av Abritta
Klokken 9 i morres, så passerte skritt-telleren 7500.
Det må jeg si.... imponerende! jeg må gå til anskaffelse av en slik skritteller. Skal kjøpe en til sambo også. han trasker rundt hele dagen på et oljeraffeneri på vedlikehold. Jeg tipper han går veldig mye i løpet av en dag. Litt morsomt å finne ut akkurat hvor mye. HNoen skrittellere måler antall meter/kilometer også, gjør de ikke? I dag blir det lite trim på meg, var ikke ute å gikk tur en gang pga besøk, men i morgen skal jeg.... ehhh, det var det jeg ikke skulle si nei ...

Hondacrv: Alt over 20 minutt er bra og forbedrer kondisjonen, hvis en går så fort at hjertepumpa må jobbe litt ekstra.
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2007, 15:08   #10
Wit
Seniormedlem
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,985
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødre kommer i form tråd

På tirsdag trente jeg en time hjemme om kvelden, og idag har jeg trent en time på treningssenteret vårt her på jobben Syns vi er flinke her alle sammen jeg
__________________
Wit og lille Ida født nov 03

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com