Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-06-2006, 21:50   #41
Medlem
 
Hannehh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Son i Akershus
Meldinger: 426
MP Rating: 0% (0)
Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.
Sv: Modne mødres ti ultimate bud

Sitat:
Opprinnelig postet av Didi
Og etter å ha lest disse budene forstår jeg jo at det absolutt er her jeg bør vanke
Enig! Veldig bra
__________________
Hannehh Magnus født 7. oktober 2002 Marit født 13. oktober 2005
Nyttårsforsettet på SM
Hannehh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2006, 23:45   #42
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Modne mødres ti ultimate bud

Sånn apropos :
Et eventuelt ellevte bør kanskje være:
Knip. Knip. Knip!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2006, 21:31   #43
Supermedlem
 
jannski sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 912
MP Rating: 0% (0)
jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.
Sv: Modne mødres ti ultimate bud

Hmmm. Dette var livsregler jeg kan bekjenne meg til! Må kanskje jobbe litt med 4. bud... Kanskje jeg kan henge litt her sammen med dere?
__________________
Jannski og tuppeluppa, født mars -06
jannski er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2006, 09:34   #44
Seniormedlem
 
Arken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,607
MP Rating: 0% (0)
Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.
Sv: Modne mødres ti ultimate bud


*Printerutlistenoghengerdenpåkjøleskapet*
__________________
Gutta, født Mai 2005 og Januar 2007



Arken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2006, 09:59   #45
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Modne mødres ti ultimate bud

Amen.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 13:25   #46
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Modne mødres ti ultimate bud



Denne listen gjorde dagen min.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2007, 15:16   #47
Supermedlem
 
benja2 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,486
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødres ti ultimate bud

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinetoff
1. Ikke bli gal, ikke bli skilt!

2. Skaff deg en utdannelse, en mann er ingen livsforsikring!

3. Ingen har noensinne ligget på dødsleiet og tenkt: "Jeg skulle gjort mer husarbeid mens barna var små!"

4. Hvis du vil at noen skal forstå hva du mener, så må du SI det!

Ikke hinte.
Ikke tenke VELDIG hardt inni deg mens du rynker pannen.
Ikke skramle med grytene.

(Hvis noen vil hinte her i huset, får de gå på rommet sitt og gjøre det!)

5. Ikke vent til begravelsen med å si noe pent om folk!

6. Det er stor forskjell på å ikke være positiv til noe, og å si at folk ikke bør få gjøre det. (Mitt liv skal ikke være en mal for andres liv - selv om det burde være det.)

7. Slapp av, du er ikke uunnværlig. Kirkegården er full av selverklærte uunnværlige mennesker.

8. Så lenge man har sans for humor, vil man aldri bli helt selvhøytidelig eller fullstendig sprø.

9. Gi meg sinnsro til å akseptere det som ikke kan forandres, mot til å forandre det som bør forandres, og forstand til å skjønne forskjellen.

10. Ikke la det aller beste bli det godes fiende.
meget godt skrevet......
__________________
5 barns mamma som veier x antall kg. 164 cm på strømpelesten, bruker loreal hårfarge fordi jeg fortjener det. Sover i dobbeltseng sammen med mannen og vi HAR sex
benja2 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 21:14   #48
aja
Seniormedlem
 
aja sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Sted: Indre Østfold
Meldinger: 2,261
MP Rating: 0% (0)
aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.aja har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Modne mødres ti ultimate bud



I mitt tilfelle var det vel :
1. Ikke bli gal - bli skilt!!
__________________
aja og go'gutta S -00 og M -02


aja er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com