Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2006, 16:07   #1
amo
Seniormedlem

amo sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,915
MP Rating: 0% (0)
amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.
uff Nå har jeg gjort det....

Gitt min første rødprikk, og jaggu så ble jeg henvprikket

Så nå skjønner jeg hva dere snakker om jeg også. Følte bare for å få det ut
Gammel 18-09-2006, 16:45   #2
Supermedlem

Frost sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,391
Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.Frost har en strålende fremtid.
Sv: Nå har jeg gjort det....

Jeg prikker alt for lite, både rødt og grønt. Er utrolig irriterende når jeg ofte får beskjed om at jeg ikke kan prikke den jeg ønsker.

Hevnprikk er for dumt.
Gammel 18-09-2006, 16:48   #3
Supermedlem

Berglijot sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 866
Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.

Hevnprikking er for humørsyke mennesker uten ryggrad. Det finnes dessverre en del av dem.
Berglijot er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2006, 17:09   #4
Seniormedlem

Sander's mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørum
Meldinger: 2,069
Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.Sander's mamma har en strålende fremtid.

Jeg har aldri gitt en rød prikk, men burde ha gjordt det.
Når man sitter sånn etter å ha lest et innlegg, kan det nok i noen tilfeller være på plass med en rød prikk, så fremst det er sjokk over at noen kan mene sånn og slik som gjør at man sitter sånn
Gammel 18-09-2006, 19:23   #5
Medlem

Mani sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Norge
Meldinger: 139
Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.

jaja, jeg har enda ikke kommet så langt.
Gammel 18-09-2006, 21:55   #6
Medlem

mamma&kleintje sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Nederland
Meldinger: 218
mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.mamma&kleintje har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mani
jaja, jeg har enda ikke kommet så langt.
Ikke jeg heller - men jeg har nå bare akkurat funnet ut av dette med prikkingen da
Gammel 19-09-2006, 10:18   #7
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,518
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har gitt noen få røde prikker og aldri blitt hevnprikket. MEN; de rødprikkene jeg har gitt kan jeg virkelig ikke ha vært den eneste som har rødprikket for det har virkelig vært "langt over streken" uttalelser.

Jeg har fått en eneste rød prikk og det var en skikkelig rar en. Det var rett og slett bare en sak vi var uenige om i en helt "snill" tråd hvor den som prikket ikke hadde skrevet et eneste innlegg. Sånt ville jeg aldri finne på å rødprikke.

Jeg merker at jeg får litt piggene ut hver gang jeg ser innlegg skrevet av den som ga meg den røde prikken ....... som jeg altså mente var fullstendig ufortjent.

Må dessverre innrømme at jeg er ALTFOR dårlig til å grønnprikke også, og det er alltid de samme nickene jeg har lyst til å prikke og da får jeg ikke lov.
Gammel 19-09-2006, 10:23   #8
Medlem

Mani sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Norge
Meldinger: 139
Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.Mani er som en lysfontene.

Jeg grønnprikker også lite. Synes det tar for lang tid, NM er jo treigt nok som det er.
Gammel 19-09-2006, 10:30   #9
Wit
Seniormedlem

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,981
Blogginnlegg: 6
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har heller aldri rødprikket. Ikke fordi jeg ikke har hatt lyst, bare mer fordi det har blitt sånn
Når det gjelder grønne prikker deler jeg ut de, men det har blitt mindre i det siste siden det er mye de samme personene jeg ønsker å prikke,og det får jeg ikke lov til...

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 14:17   #10
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,891
galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tjorven75
Jeg har fått en eneste rød prikk og det var en skikkelig rar en. Det var rett og slett bare en sak vi var uenige om i en helt "snill" tråd hvor den som prikket ikke hadde skrevet et eneste innlegg. Sånt ville jeg aldri finne på å rødprikke.

Jeg merker at jeg får litt piggene ut hver gang jeg ser innlegg skrevet av den som ga meg den røde prikken ....... som jeg altså mente var fullstendig ufortjent.

Må dessverre innrømme at jeg er ALTFOR dårlig til å grønnprikke også, og det er alltid de samme nickene jeg har lyst til å prikke og da får jeg ikke lov.
Samme her.

Har fått én rødprikk, og det var på et innlegg der jeg ba hovedinnlegger om å slutte å klage, og gjøre noe med tingene istedenfor.

Det var forresten ikke hovedinnlegger som rødprikket - hun tålte det.
galadriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:25.