Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2007, 16:18   #351
Supermedlem
 
benja2 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,486
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonsliste

Sitat:
Opprinnelig postet av c3po
Da foreslår jeg at vi presenterer oss.

Nick: C3PO
Bosted: Oslo
Alder: 37
Sivilstatus: Gift
Barn: Daniel, født 18.02.2004
Hvordan ble det siste barnet født?: Haste-KS
Yrke: Translatør
Spesiell grunn til at du er moden mor?: Begynte å prøve da jeg var 32, og fikk 3 SA over nesten 3 år. Under utredning for habituell abort ble jeg gravid med Daniel.
Skal du prøve på flere? Begynner å prøve på nestemann nå til våren.
Nick: benja2
bosted: tromsø
alder:37
sivilstatus: samboer
barn: jente 89, gutt 94,gutt 96, gutt 06
hvordan ble d siste barnet født: vaginalt
yrke: sykepleier
har en ny i magen, kommer mars 08
benja2 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2007, 19:04   #352
Juniormedlem
 
Morgado sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 16
MP Rating: 0% (0)
Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.Morgado er som en lysfontene.
Sv: Presentasjonsliste

Nick: Morgado
Bosted: larvik
Alder: 30
Sivilstatus: Gift - 5 år
Barn: jente 07
Hvordan ble det siste barnet født?: 9 uker for tidlig
Yrke: SFO assistent
Spesiell grunn til at du er moden mor?: jeg har prøvd i 3 år, og
det var det 1 prøverørsforsøket som ga resultater ( to abort)
Skal du prøve på flere? ja eller kanskje nei
Morgado er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2007, 00:50   #353
Supermedlem
 
Louise73 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,092
MP Rating: 0% (0)
Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonsliste

Nick: Louise73
Bosted: oslo
Alder: 34
Sivilstatus: Gift siden 2003
Barn: jente 05, gutt 07
Hvordan ble det siste barnet født?: vaginalt, igangsatt pga tidligere stort barn med komplikasjoner
Yrke: sivil ingeniør
Spesiell grunn til at du er moden mor?: vi prøvde og i 3 år før søster
satt på 2 ivf forsøk, bror er hjemmelaga.
Skal du prøve på flere? tjaa, sannsynligvis ja. Skal se det an de neste 1-2 årene. Ønsket oss opprinnelig 3 barn.
__________________
Jente juni 2005. Gutt april 2007.
Louise73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2007, 13:41   #354
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 857
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonsliste

Nick: Smulamor
Bosted: Kristiansand
Alder: 36
Sivilstatus: Samboer
Barn: To gutter f. 89 og 91, ei jente født sept 07.
Hvordan ble det siste barnet født?: Vaginalt, igangsatt
Yrke: Helsevesenet
Spesiell grunn til at du er moden mor?: Var ferdig med barn,hadde to store gutter, men traff en barnløs på 40, så var det bare å sette igang igen
Skal du prøve på flere? Åh jøjje meg, nei, det holder nå, skal kose meg med attpåklatten min
__________________
__________________
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2007, 13:29   #355
Supermedlem
 
bubba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 529
MP Rating: 0% (0)
bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonsliste

Nick: Bubba
Bosted: trivelige trøndelag
Alder: 33
Sivilstatus: Samboer
Barn: gutt 02 og gutt 07
Hvordan ble det siste barnet født?: normal,rask fødsel
Yrke: kontorrotte
Spesiell grunn til at du er moden mor?: Lang utdanning, behov for inntekt først... Var 27 med første, så ikke så gammel da.
Skal du prøve på flere? Føler meg ikke helt ferdig enda, men er strålende fornøyd med de to øyenstenene jeg har fått
__________________
NOTE TO SELF KNIIIIIIIP 20 OM DAGEN ER NOK
bubba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 15:32   #356
Supermedlem
 
Peaches sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 606
MP Rating: 0% (0)
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.
Sv: Presentasjonsliste

Nick: Peaches
Bosted: Stavanger
Alder: 34
Sivilstatus: Samboer
Barn: Lille f. 021107
Hvordan ble det siste barnet født?: Vaginalt 13 dager over termin. Skulle egentlig igangsettes, men riene startet natten før.
Yrke: Arkivar
Spesiell grunn til at du er moden mor?: Egentlig ikke, det bare ble sånn at lysten på barn ikke dukket opp før.
Skal du prøve på flere? Helt sikkert.
__________________
Pie 02.11.07
Peaches er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2008, 22:15   #357
Siw
Juniormedlem
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 7
MP Rating: 0% (0)
Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.Siw har mye å være stolt av.
Sv: Presentasjonsliste

Sitat:
Opprinnelig postet av Tidl. bruker Vis post
Nick: Siw
Bosted: Nordland
Alder: 34 blir 35 i april
Sivilstatus: samboer
Barn: Jente 91,gutt 94 og attpåklatten 01
Hvordan ble det siste barnet født?: vaginalt,kom med nesen i sky.auuuuuuuu
Yrke:barnehageassisten,men er hjemmerverende.
Spesiell grunn til at du er moden mor?: først var jeg gift,fikk to barn i ung alder ble skillt og traff drømmemannen og vi måtte få et barn sammen,han hadde ingen fra før.Jeg var 31 år da minstemann kom.
Skal du prøve på flere? Nei! Nok er nok!
Dette er meg altså,har vert medlem her før.
ALDER:Nå er jeg 38 år
Bosted:Sørlandet.
Resten er det samme.
__________________
Siw & tre store troll 91,94,01
Siw er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 10:15   #358
Medlem
 
*Tina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 198
MP Rating: 0% (0)
*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.
Sv: Presentasjonsliste

Nick: *Tina
Bosted: Sunnmøre
Alder: 38 (snart 39)
Sivilstatus: Gift
Barn: Lille f. 13.04.08
Hvordan ble det siste barnet født?: Vaginalt 8 dager før termin. Igangsatt pga vannet var gått. Lystgass og epidural.
Yrke: Lærer
Spesiell grunn til at du er moden mor?: Tja, vi begynte prøvinga for 9 år siden og hadde vel egentlig gitt opp da vi oppdaget at jeg var gravid.
Skal du prøve på flere? Tør ikkje håpe på noko... men prevensjon gidd vi ikkje bruke!
__________________

*Tina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 16:31   #359
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Sandefjord
Meldinger: 541
MP Rating: 0% (0)
~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.
Sv: Presentasjonsliste

Nick: ~lenamor~
Bosted: Sandefjord
Alder: 38 (født nov 69)
Sivilstatus: Gift siden juli 2003
Barn: Englegutten jan 03, Storesøster jan 04 og Lillebror mai 07
Hvordan ble det siste barnet født?: Vaginalt 6 dager over termin. Lystgass, akupunktur og epidural.
Yrke: er for tiden i transportbransjen
Spesiell grunn til at du er moden mor?: Møtte ikke barnas far før passert tredve. En senabort før Storesøster. To spontanaborter mellom Storesøster og Lillebror.
Skal du prøve på flere? Nope, helt uaktuelt! Orker ikke, hverken fysisk eller mentalt! Skal ha litt tid til mannen min og meg selv også, samt følge opp ungene Er ikke tjue lenger...
__________________
Hilsen lenamor, mamma til lillegutt i himmelen januar 03 (MA uke 19),
januar 04 mai 07
~lenamor~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com