Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




 
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-08-2007, 07:31   #1
Medlem
 
Wendolene sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 296
MP Rating: 0% (0)
Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.Wendolene er fantastisk mot andre.
Prevensjon

Hei!
Tenkte jeg skulle høre med dere "modne mødre" hva slags prevensjon dere bruker. Jeg bruker nå kobberspiral men er ikke fornøyd, kommer derfor til å bytte til noe annet. Spørsmålet er hva?
Jeg er 4 mnd. fra å fylle 38 år så p-piller føler jeg ikke er noe alternativ for meg lenger. Har brukt hormonspiral mellom svangerskapene mine og var fornøyd med den, så spørs om jeg ikke går tilbake til det igjen nå. Men vil gjerne høre hva dere bruker og anbefaler
__________________
født 30.oktober 06 og født juli 03

Wendolene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com