Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-01-2008, 22:05   #11
Seniormedlem
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Rivieraen - Vestfold
Meldinger: 2,701
MP Rating: 0% (0)
livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prevensjon

Jeg har akkurat sluttet med p-sprøyta og gått over til p-piller... gubben står i kø for å sterilisere seg....
__________________
lh
Storebror 2000 og prinsessa 2003
livit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-01-2008, 00:17   #12
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 195
MP Rating: 100% (2)
Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.
Sv: Prevensjon

Jeg måtte fjerne livmoren når jeg fikk sistedamen, så jeg trenger heldigvis ikke tenke på det. Og siden jeg ble gravid med hormonspiral så er jeg igrunnen glad det ble slik, så slipper jeg være redd for å bli gravid igjen
__________________
Karisma med , 3 , 1 og født uke 29
Karisma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com