Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-06-2007, 22:55   #1
Supermedlem
 
chris sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 858
MP Rating: 0% (0)
chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.
Se mine nydelig jenter

Jeg synes disse ble så nydelig, som vi tok hos fotografen

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Storesøster april 94 og lillefrø mai 07
chris er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2007, 13:31   #2
Veteranmedlem
 
TrailerE sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,289
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Se mine nydelig jenter

de var utrolig flotte
__________________
TrailerE er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2007, 13:50   #3
Wit
Seniormedlem
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,985
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Se mine nydelig jenter

Kjempenydelige
__________________
Wit og lille Ida født nov 03

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2007, 21:32   #4
Moderator
 
Tulla1 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 4,001
MP Rating: 100% (1)
Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.Tulla1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Se mine nydelig jenter

Så nydelige de var
__________________
Hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med så send meg gjerne en pm.

-99 og -01
Tulla1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2007, 08:59   #5
Seniormedlem
 
*Pia* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,541
MP Rating: 0% (0)
*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.*Pia* har en strålende fremtid.
Sv: Se mine nydelig jenter

For noen nydelige bilder av en flott mamma og en knallsøt baby
De bildene forstår jeg godt a du ble fornøyd med!
__________________
*Pia* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 00:28   #6
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Se mine nydelig jenter

Kjempe fine bilder chris! Flotte jenter du har! KLEM ML
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 13:05   #7
Seniormedlem
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Rivieraen - Vestfold
Meldinger: 2,701
MP Rating: 0% (0)
livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Se mine nydelig jenter

Det var jammen noen flotte bilder
__________________
lh
Storebror 2000 og prinsessa 2003
livit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2007, 20:44   #8
Veteranmedlem
 
VeroTrollet sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 3,539
MP Rating: 0% (0)
VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Se mine nydelig jenter

Oi de var flotte.
Nydelig lita jente du har
__________________
VeroTrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-07-2007, 09:17   #9
Supermedlem
 
chris sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 858
MP Rating: 0% (0)
chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.
Sv: Se mine nydelig jenter

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Dette er ikke bilde av meg. Storesøster er 13 og lillefrø er født 1.mai. De er like nydelige begge to.
__________________
Storesøster april 94 og lillefrø mai 07

Sist endret av chris; 13-08-2007 kl 11:23.
chris er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2007, 18:29   #10
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,114
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Se mine nydelig jenter

Så vakre jenter du har Chris, det var nydleige bilder
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com