Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-12-2007, 08:59   #1
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 857
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sønnen min fyller 16 år i dag :-)

Så ble min kjære Kim født!! fødselen tok 36 timer og de siste 16 timene trodde jeg at jeg skulle dø så vondt det var. Han satt fast og ble blå men jaggu fikk de han ut til slutt. Han var blå men det gikk bra!! Og han var selvfølgelig verdens nydeligste unge!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.




Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
3mnd..

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Første skoledag!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
På firehjuling..
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gamle damer syns han ligner prins william Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Konfirmant..

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og nå....

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2007, 09:13   #2
Supermedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 524
MP Rating: 0% (0)
Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.Ida og Isak´s mamma har en strålende fremtid.
Sv: Sønnen min fyller 16 år i dag :-)

Gratulerer med dagen til Kim. Kunne ikke akkurat si at du lignet deg selv på det bildet øverst.
__________________
Jeg er "despo".
Ida og Isak´s mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2007, 09:15   #3
Hjelpeadmin
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,216
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sønnen min fyller 16 år i dag :-)

Fra en liten, nusselig baby, til en kjekk kar.

Det må jeg si - mange jenter som svermer her?

Gratulerer med 16åringen.
__________________
06.09.01 25.05.03 23.01.06
Firern ventes 09.03.09.
Stine-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2007, 09:40   #4
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 857
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sønnen min fyller 16 år i dag :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av Ida og Isak´s mamma Vis post
Gratulerer med dagen til Kim. Kunne ikke akkurat si at du lignet deg selv på det bildet øverst.
Nei se bare her med 16 års mellomrom da

1991:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

2007Klikk på bildet for å se det i full størrelse.16år senere)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2007, 09:42   #5
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 857
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sønnen min fyller 16 år i dag :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av Stine-mor Vis post
Fra en liten, nusselig baby, til en kjekk kar.

Det må jeg si - mange jenter som svermer her?

Gratulerer med 16åringen.
Ja har en følelse av at det er noe jentestyr ja av og til men han sier ikke så mye hehe..
__________________
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2007, 13:08   #6
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Sønnen min fyller 16 år i dag :-)

Gratulerer så mye med 16 åring i hus. Flott gutt du har! .. Må være spesielt å ha tenåringer og helt små... Mange aspekter å forholde seg til. Kanske bedre det enn å få 3 tenåringsjenter på en gang... Ouææææ....

Det var artig å se mammen også. Kjekt med et ansikt å forholde seg til når en skriver.

(Jeg er så dårlig på dette bildegreiene... Skulle legge ut bilde av disse julekortene mine, men blir bare "klur" ut av det)...

Klem ML
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2007, 18:10   #7
Wit
Seniormedlem
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,985
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sønnen min fyller 16 år i dag :-)

Gratulerer så masse med 16-åring
Herregud disse årene flyr jo bare av gårde, og han er jo blitt en flott og kjekk gutt som sikkert mamman hans er kjempestolt av
__________________
Wit og lille Ida født nov 03

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-12-2007, 20:26   #8
Medlem
 
Snuppa67 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 261
MP Rating: 0% (0)
Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.Snuppa67 har mye å være stolt av.
Sv: Sønnen min fyller 16 år i dag :-)

Så denne tråden litt sent - men jeg må jo også gratulere med 16åringen! Min gutt fyller jo også 16 i dag Tiden flyr - og ungene vokser seg store.
__________________
26. november 2007
Snuppa67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2007, 03:01   #9
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 857
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sønnen min fyller 16 år i dag :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av Snuppa67 Vis post
Så denne tråden litt sent - men jeg må jo også gratulere med 16åringen! Min gutt fyller jo også 16 i dag Tiden flyr - og ungene vokser seg store.
Ja våre gutter ble jo født samtidig!
__________________
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:31.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com