Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-11-2006, 14:24   #1
Supermedlem
 
maritmix sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,412
MP Rating: 0% (0)
maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.
Tips?

Vet ikke om jeg burde lagt denne inn på aleneforeldre, men......

Trenger råd fra noen med erfaring
I fjor skilte min manns bror seg, med påfølgende mine, dine og våre barn.
I fjor feiret ikke han og "nydama" julaften sammen, men de skal dette i år......
Hun har et barn fra før. Dette barnet har vi truffet knappe to ganger.
Jeg tenker at dersom dette barnet skal feire sammen med min manns bror og dama, så er det naturlig og en selvfølge at vi kjøper en julegave.
Men hadde h*n vært hos sin far, hadde det vært naturlig da???
__________________
MARITMIX OG JENTAN
maritmix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2006, 12:12   #2
Supermedlem
 
Beata sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,381
MP Rating: 0% (0)
Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.Beata har en strålende fremtid.
Sv: Tips?

Min første tanke er at det ikke hadde vært naturlig. Hadde nok ikke kommet til å gjort det selv. Men det er nå meg da...
__________________
Lille E - jan. 06
Nytt desemberbarn underveis
Beata er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2006, 17:28   #3
Veteranmedlem
 
sofia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Midt på
Meldinger: 3,254
MP Rating: 0% (0)
sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.
Sv: Tips?

Sitat:
Opprinnelig postet av maritmix
Vet ikke om jeg burde lagt denne inn på aleneforeldre, men......
Det gjorde du ikke heller - den er på modne mødre.
Ellers syns jeg ikke det er naturlig å kjøpe gaver til så perifere unger så lenge man ikke skal feire julaften sammen med dem.
__________________
Poden '97
Vesla '02
Mini '05

Liten matboksblogg
Lite på NM - send heller PM
sofia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2006, 18:15   #4
Supermedlem
 
maritmix sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,412
MP Rating: 0% (0)
maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.
Sv: Tips?

Sitat:
Opprinnelig postet av sofia
Det gjorde du ikke heller - den er på modne mødre.
Ellers syns jeg ikke det er naturlig å kjøpe gaver til så perifere unger så lenge man ikke skal feire julaften sammen med dem.
vet det da
Tenkte modne = erfaring?
Alternativt ville aleneforeldre vært mer naturlig kanskje, men......
Takk for råd!
__________________
MARITMIX OG JENTAN
maritmix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2006, 10:07   #5
Veteranmedlem
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Øst i landet
Meldinger: 3,155
MP Rating: 100% (3)
Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.Angelique har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tips?

Min manns søster kjøper julegave til mine særkullsbarn selvom vi ikke feirer julaften sammen
Noe vi ikke har gjort hittil , og noe som blir vanskelig pga svigerfamilier og annenhvert år feiring

Min ex og jeg praktiserte dette overfor andre barn i familien også
Gjorde ingen forskjell på noen

Gaven behøver ikke være stor eller kostbar, det er tanken som teller
I den situasjonen og gjerne alderen (vet ikke alder på dette barnet) er barn gjerne svært vare og følsomme overfor forskjellsbehandling.

Min søster er også i den situasjonen at hun har særkullsbarn og ny mann og nytt barn med han
Hans familie kjøper julagaver til hennes barn selvom de ikke feirer julaften sammen

Har også andre eksempler, både venner og familie som er i samme situasjon, og jeg har ennå ikke hørt at særkullsbarn blir behandlet anderledes enn jeg har har besrkevet ovenfor
__________________
Angelique
Angelique er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2006, 15:19   #6
Supermedlem
 
dior sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: langhus / akershus
Meldinger: 1,156
MP Rating: 100% (2)
dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.
Sv: Tips?

Jeg ville ha kjøpt en liten gave ja. Iallefall som en liten oppmerksomhet.
__________________
klem fra DIOR

www.junev.piczo.com
dior er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2006, 22:07   #7
Seniormedlem
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Rivieraen - Vestfold
Meldinger: 2,701
MP Rating: 0% (0)
livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tips?

Jeg ville nok også kjøpt en liten ting. Men det er nå meg da

Kos fra
__________________
lh
Storebror 2000 og prinsessa 2003
livit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2006, 23:46   #8
Supermedlem
 
modern sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Meldinger: 760
MP Rating: 0% (0)
modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.
Sv: Tips?

Eg ville ha kjøpt noke ja.
Har hatt en gutt sjøl som lurte på vorfor det var berre ......som fekk å ikkje han.Det er ikke enkelt for ei mor å forklare.Trenger ikke å vere so stort berre det er noke
modern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-11-2006, 13:07   #9
Wit
Seniormedlem
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,981
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tips?

Jeg ville ikke gjort forskjell på særkullsbarn og "andre barn"... Vi gjør ikke det i vår familie idag, og for oss gjør det ingen forskjell om barnet er her eller der...
Det er tanken som teller, og for barn kan det være det som gjør at de "hører til" i din familie også.
Gaven trenger jo ikke være så kostbar da. En liten ting holder lenge.
__________________
Wit og lille Ida født nov 03

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:21.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com