Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-03-2009, 15:03   #1
Emy
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 439
MP Rating: 100% (9)
Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.
Anbefal meg en god mascara

Trenger ny mascara og ønsker anbefalinger.

Ønsker mascara som forlenger vippene, men samtidig gir volum. Hvilken bør jeg teste?
__________________
Storebror 98 Mellomstebror 01 Lillebror april 06
Emy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 15:09   #2
Supermedlem
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Skedsmo
Meldinger: 576
MP Rating: 0% (0)
Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.Myria har en strålende fremtid.
Sv: Anbefal meg en god mascara

Min favoritt er YSL Faux Cils.
__________________
Mamma til en vakker gutt født 01.12.08.

Myria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 15:39   #3
Supermedlem
 
Ellaell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 548
MP Rating: 0% (0)
Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.
Sv: Anbefal meg en god mascara

Diorshow.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Lillerusk født november 08
"For deg, tusen ganger til"
Ellaell er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 15:56   #4
Juniormedlem
 
Mamalisa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Stavanger
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.
Sv: Anbefal meg en god mascara

Lóreal sin Double Extension er den beste jeg noen gang hatt.
Litt merkelig i starten da man først tar på et fortykkende hvit lag og så maskaraen etterpå, men dette venner du deg fort til.

Fjerningen er også en vanesak. Den kommer av i store flak eller hele rør liksom men det gjør at det er veldig skånsomt for vippene.
Man fukter vippene og lar det stå litt før du vasker maskaraen av. Det at den kommer i flak gjør også at du slipper slik svarte som setter seg i huden.

Synes den er kjempegod.
Mamalisa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 16:04   #5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 6
MP Rating: 0% (0)
sissi er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Anbefal meg en god mascara

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellaell Vis post
Diorshow.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
signerer denne jeg
sissi er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 16:07   #6
Supermedlem
 
Itoshigo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sølvbyen
Meldinger: 1,460
MP Rating: 100% (3)
Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Anbefal meg en god mascara

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellaell Vis post
Diorshow.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Samme her....gir fyldige,flotte vipper!
__________________

Velsignet med 3 herlige barn!!
Storebror,aug-05
Lillesøster,okt-07
Minstesøster,jan-09
Itoshigo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 16:13   #7
Juniormedlem
 
Creddy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 13
MP Rating: 0% (0)
Creddy har slått av rykte
Sv: Anbefal meg en god mascara

Eg liker veldig godt denne,
Diorshow Iconic

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av Creddy; 29-03-2009 kl 16:15.
Creddy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 17:31   #8
Emy
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 439
MP Rating: 100% (9)
Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.Emy har mye å være stolt av.
Sv: Anbefal meg en god mascara

Takk for tipsene! Brukte Diorshow for noen år siden, og mener å huske at jeg var veldig fornøyd med den. Kanskje en idè å teste den igjen.

Noen som har prøvd den nye fra Loreal, Telescopic?
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Storebror 98 Mellomstebror 01 Lillebror april 06
Emy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 18:49   #9
Seniormedlem
 
*Ullsokk* sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,696
MP Rating: 0% (0)
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Anbefal meg en god mascara

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellaell Vis post
Diorshow.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Avhengig av denne!
__________________



M - september 2005
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 18:58   #10
Juniormedlem
 
Mamalisa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Stavanger
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.Mamalisa er fantastisk mot andre.
Sv: Anbefal meg en god mascara

Sitat:
Opprinnelig postet av Emy Vis post
Takk for tipsene! Brukte Diorshow for noen år siden, og mener å huske at jeg var veldig fornøyd med den. Kanskje en idè å teste den igjen.

Noen som har prøvd den nye fra Loreal, Telescopic?
Ja jeg har denne og føler den er veldig tynn i konsistensen.
Har blitt liggende i skuffen og brukes nå kun om jeg ønsker det skal se ut som jeg IKKE har maskara på meg.
Mamalisa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:21.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com