Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-02-2007, 17:52   #1
Medlem

malou sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 309
MP Rating: 100% (4)
malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.malou er som en lysfontene.
blødning etter spontanabort

Er det noen som vet hvor lenge det er normal å blø etter en spontanabort (i ca 7. uke)?
Gammel 20-02-2007, 01:38   #2
Juniormedlem

WiccanGirl sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Bærum
Meldinger: 21
MP Rating: 0% (0)
WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.WiccanGirl er et navn alle kjenner.
Sv: blødning etter spontanabort

Jeg blødde i en uke etter SA i uke 7+2..
Gammel 20-02-2007, 08:20   #3
Æresmedlem

Isiis sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,000
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av WiccanGirl
Jeg blødde i en uke etter SA i uke 7+2..
Det gjorde jeg også.
Ble som en litt kraftig mens
Isiis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-02-2007, 09:26   #4
Seniormedlem

c3po sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,869
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har hatt hatt enten "vanlig" mens eller bare litt kraftigere blødninger i 5-7 dager etter alle SA-ene mine.
Gammel 20-02-2007, 09:43   #5
Seniormedlem

jupiter_c sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,572
jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.

14 dager blødde jeg etter sa...
Gammel 21-02-2007, 08:40   #6
Medlem

Lady sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 280
Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.

Jeg 6 uker som et kraftig mens
Lady er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 08:39   #7
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 18,437
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Du må rydde i PM boksen din før jeg får svart på din PM!

Svaret er forøvrig www.taylorshoes.com
Gammel 11-03-2007, 12:26   #8
Seniormedlem

Zephyr sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,771
Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.

Edit, misforstod.
Zephyr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 14:34   #9
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg blødde som en gris de første 3 dagene, og fortsatte å blø i nesten 2 uker - til slutt hadde jeg en HB på 7.3 og måtte ha blodoverføring - så om du begynner å føle deg dårlig så kom deg til legen. Eller om du synes det tar lang tid før det slutter å blø. Men jeg hadde kommet til uke 12 da, så antakelig litt verre da.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:41.