Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-10-2008, 16:53   #1
Seniormedlem

trollpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: østfold
Meldinger: 2,271
MP Rating: 0% (0)
trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.
Frisør-pris og hva hadde du gjort?

Dette lurer jeg på i dag

Jeg var innom en frisør og skulle høre prisen på farge av hår m/striper.
De hadde en lærlig i salongen og visst jeg brukte henne skulle jeg få 50% på fargingen.
De estemerte en pris på ca 4-500kr da tok de i som de sa.

Jaja,tenkte jeg det er jo en ok pris.De studerte også håret mitt.

Dagen kom og jeg fikk farget og stripet håret.Jenta var veldig nøyaktig og flink.
Hele seansen tok da 3 timer.

Da jeg skulle bet sier hun 800kr! Fikk litt bakoversveis og spurte ang prisen jeg hadde fått oppgitt tidl.
Nei,hun hadde da brukt så mye farge på håret mitt slik at prisen ble det.

Koster det virkelig 1600kr for dette? jeg har halvlangt hår og bor godt utenfor byen.

Og en annen ting.. Jeg hadde en hvit genser under kappen(sikker ikke så lurt) Det rant masse hårfarge ned på ryggen min.
Da jeg kom hjem oppdaget jeg at store deler av ryggen på genseren var blitt farget..
Gammel 02-10-2008, 17:17   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,456
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Frisør-pris og hva hadde du gjort?

Jeg hadde snakket med sjefen jeg.. Iom at pris var oppgitt på forhånd så skulle hun ha sagt noe til deg slik at du kunne avgjør selv. Og genseren, jaja det er lov å prøve seg?

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 17:29   #3
Seniormedlem

trollpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: østfold
Meldinger: 2,271
trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.

Litt ekkelt å skulle gå tilbake å klage på prisen synes jeg..
Gammel 02-10-2008, 17:45   #4
Veteranmedlem

Kaaka sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,771
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde hvertfall tatt opp det med genseren. Det skal ikke renne farge ned i kappen.
Gammel 02-10-2008, 18:20   #5
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,745
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tror jeg hadde tatt med genseren tilbake til frisøren og vist henne hvor all den ekstra fargen du betalte for ble av....
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 18:22   #6
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,123
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg var hos frisøren for to uker siden. Jeg stripet håret og stusset det. Det ble 1800 kr (Nikita)

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 18:35   #7
Supermedlem

Tingeling_Dream sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hunndalen i Gjøvik
Meldinger: 1,347
Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.

Da jeg var hos frisøren sist klippet jeg panneluggen og tuppene på resten av håret pluss at jeg stripet hele håret. Dette kom på 450,- det var ikke lærling.

Syns det du måtte betale var fryktelig dyrt i tillegg til at genseren din fikk litt farge også. Jeg hadde definitivt klaget. Og krevd at genseren enten ble sendt på rens/erstattet og at du fikk betale den prisen som de oppga til deg først. Du var jo tross alt der i forkant og de så på håret ditt.
Gammel 02-10-2008, 19:03   #8
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,264
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Du skal betale den prisen du har fått oppgitt på telefonen. Du kan også gå tilbake med genseren og få dekket skadene!

Hilsen frisør
Gammel 02-10-2008, 19:09   #9
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,648
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (5)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
Du skal betale den prisen du har fått oppgitt på telefonen. Du kan også gå tilbake med genseren og få dekket skadene!
Det var jo ikke en gang på tlf, hun var innom og de så på håret hennes for vurdering av pris og greier. Nei dette hadde jeg klaget på ja! Både prisen og gensern!
Gammel 02-10-2008, 19:29   #10
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,264
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kattrine Vis post
Det var jo ikke en gang på tlf, hun var innom og de så på håret hennes for vurdering av pris og greier. Nei dette hadde jeg klaget på ja! Både prisen og gensern!
Ja, jaggu! Leste ikke godt nok jeg Da er det i VÆRT fall ikke noe å diskutere!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:37.