Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-06-2005, 23:19   #11
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hostesaft med morfin..

Jeg fikk cosylan i vinter da jeg hostet som verst.
Jeg ble definitivt noe rusa av den. Jeg ble også småkvalm. Helt normalt sa legen.
Mot hosten var den super!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2005, 08:37   #12
Tidligere bruker
Gjest

deilig med en natt uten hosting ja. jeg var til og med oppe noen ganger og trøstet mille.. hun var litt urolig en stund. sikkert fordi jeg snorket eller noe..
neida. takk for kommentarer. nå er jeg ikke redd for å ta den lenger..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2005, 09:30   #13
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,388
MP Rating: 0% (0)
Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.

det er bra den funket vennen
bare å synd at den smaker DRITT he he ...
nikolay har også brukt den ett par ganger så vi har den i kjøleskapet
Gammel 26-06-2005, 21:17   #14
eirik mamma
Gjest

Jeg har tatt den et par ganger før. Ble litt `ruset` av den. En gang ble jeg veldig hyper. Legene skriver den også bare ut visst det er helt nødvendig Når jeg fikk den så hadde jeg kraftig bronkitt hoste og det var helt forferdelig å drikke hoste saften, måtte ha et glass cola i nærheten som jeg drakk rett etterpå
Gammel 26-06-2005, 21:59   #15
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,431
MP Rating: 100% (23)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde lungebetennelse for noen år siden. Hostet så jeg brakk meg hele døgnet. Fikk hostesaft med morfin i og vegret meg for å ta den. Vegrer meg for medisiner i det hele tatt.

Men dosen morfin er så liten at man skal drikke MYE (les: omtrent hele flaska) for å merke noe som helst. Man er allikevel nødt til å sette på den trekanten, slev om den inneholder lite, nettopp fordi den inneholder noe morfin.

Jeg hadde god effekt av den og ikke har jeg blitt narkoman heller Tror jeg, da...

God bedrings!!
Gammel 26-06-2005, 22:06   #16
Æresmedlem

Berta sin avatar

Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rainbow_Girl
Hva om Nikolay får opp døra til kjøleskapet, klatrer opp på en stol og får i seg innholdet? Barn under 2 år skal ikke bruke denne medisinen, og tenk da om han får i seg litt eller mer?
Gammel 26-06-2005, 22:07   #17
Æresmedlem

Berta sin avatar

Sitat:
Hva om Nikolay får opp døra til kjøleskapet, klatrer opp på en stol og får i seg innholdet? Barn under 2 år skal ikke bruke denne medisinen, og tenk da om han får i seg litt eller mer?
Gammel 26-06-2005, 22:10   #18
Æresmedlem

Berta sin avatar

Sitat:
Gammel 26-06-2005, 22:57   #19
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,388
Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta

jepp jeg vet men det klarer han ikke ....for den står HELT øverst innerst i skapet så han kommer seg ikke inn der....
klarer det ikke selv en gang ..

jo når han var syk så kunne han bruke denne medisinen , pgr han hostet så han kastet opp og sov ikke eller noen ting....fikkd en jo utskrevet av legen spsielt til nikolay da...
Gammel 27-06-2005, 00:32   #20
Seniormedlem

Zephyr sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,745
Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.

Jeg ble relativt rusa av Cosylan faktisk. Men, det var etter en uke med kraftig influensa, feber og null matinntak. I tillegg spydde jeg flere ganger i timen pga alt slimet i hals, spiserør, lunger etc. (fikk konstantert lungebetennelse da jeg fikk Cosylanen). Ble skikkelig sløva, klarte ikke følge med på programmer på tvn, snakke med folk og sånt. Det var faktisk ganske festlig, jeg var så syk at det gjorde liksom ingenting Den Cosylanen berga meg fra å bli helt utslitt. Jeg begynte bare å hoste til jeg spydde når jeg prøvde å sove, men etter litt hostesaft ble hosterefleksen dempet.
Zephyr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:14.