Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-01-2008, 14:20   #1
Supermedlem

Sahina sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,114
MP Rating: 0% (0)
Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.
Kan det være betennelse i skulderen?

Heisan
Jeg har en tid vært plaget med stive muskler i nakken, skulderen og armen. Høyre side. Det er til og med stive muskler over øret, mot tinningen.
Det sitter aller værst i skulderen, (eller på venstre side av høyre skulderblad).

Noen som har hatt betennelse i skulderen, og kan gi meg forklaring på hvor/hvordan det gjorde vondt?? Kan det være det jeg har?

Lykkelig er den
som kan glede seg over sine barn.
Thomas Fuller
Sahina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2008, 23:24   #2
Supermedlem

Thea sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Nær Bergen
Meldinger: 935
Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.
Sv: Kan det være betennelse i skulderen?

Heisann,
Ser det er en stund siden du har skrevet denne, og kanskje har du fått svar allerede, men jeg legger nå ut et likevel jeg Men jeg er altså ingen lege, så du får ta svaret mitt deretter.

Jeg har hatt betennelse i skulderen(over lengre tid) flere ganger, var aldeles grusomt vondt, og kan ligne beskrivelsen du gir. Det var ikke bare vondt i selve skulderen, men også nedover armen, og opp i nakken. Jeg klarte ikke ligge på den siden når jeg sov, og hadde i det hele tatt problemer med å plassere armen min når jeg skulle sove.

Har blandt annet fått behandling hos manuell terapeut, som mente at smerten i nakken var låsninger, som føle av at jeg gikk å anspente skulderen for at det ikke skulle gjøre vondt. Den ene gangen jeg hadde det, fikk jeg kortison behandling(som jeg vet ikke er bra i lengden), og det hjalp godt mot smertene.

Nå har jeg endelig blitt frisk i skulderen(bank i bordet) etter behandling hos fysioterapeut og manuellterapeut over LANG tid. Håper inderlig du blir bedre i skulderen din, og får vite hva det er for noe.
Gammel 15-02-2008, 09:46   #3
Supermedlem

Karla sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Asker
Meldinger: 567
Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.Karla er fantastisk mot andre.
Sv: Kan det være betennelse i skulderen?

Slite med akkurat de samme plagene. Fikk respt på en kur med Brexidol i går, fordi legen mente det kunne være betennelse. Hun anbefalte å finne en flink idrettsmassør ! De var visst flinke til å løse opp ! Hun trodde mine "vondter" kom fra muskelknuter under skulderbladet, og de er vanskelig å komme til. Prøvde naprapat i høst, uten at jeg ble "kurert".
Lykke til !

Storesøster 1998
Karla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:26.