Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-09-2003, 00:01   #1
Medlem

Nell sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 252
MP Rating: 0% (0)
Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.Nell er som en lysfontene.
Noen som har hatt vann i kneet?

.........

Sist endret av Nell; 22-06-2006 kl 19:36.
Nell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2003, 08:02   #2
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.
Dette har jeg hatt flere ganger. "Vrikket" benet, og etter et par timer var kneet dobbelt så stort og umulig å bøye.
På legevakten tappet de kneet for leddvæske og fikk beskjed om å ta det rolig i et par uker.

Etter å ha opplevd dette 3-4 ganger, gikk jeg til legen for en utredning. Det viste seg at jeg har leddgikt i kneet og bekkenet, og at denne "spiser" opp leddbånd, slik at disse lett ryker.

Etter å ha fått noen tips om hvilke bevegelser jeg skal styre unna, har jeg ikke hatt noen problemer.
Jålebeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:29.