Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie




Svar
 
LinkBack (1) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-04-2006, 18:43   #61
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,462
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråden

*Poff*
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05

Sist endret av *Ariel*; 13-05-2008 kl 21:40.
*Ariel* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 18:51   #62
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,284
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråden

Takk for svar Xina & *Ariel*

tenker jeg sender en mail til klinikken, hører om ventetid å sånt


__________________
Gleder meg til jul, jeg
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 18:59   #63
Supermedlem
 
Xina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Telemark
Meldinger: 764
MP Rating: 0% (0)
Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.
Sv: Puppetråden

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel*
Og du kjenner mange som har lagt inn "normale" innlegg eller? Sånn at du har sett det på ordentlig og faktisk har noe grunnlag å uttale deg på? Eller har du bestemt deg etter å ha sett Aylar, Pamela og andre profilerte med giga overdrevne pupper?

Dessuten....hvorfor kan dere ikke lage en egen diskuson om dette hvis dere absolutt må? Denne trådne var ment som en hjelp/tips/råd til dem som ØNSKER å operere seg. Det er ingen "diskuter hva du mener om silikon" tråd...

Signerer *Ariel* her jeg.
__________________
Storejenta -95,Lillegutt -03 og Lillejenta -04

Velkommen til vårt forum.
Xina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 19:38   #64
Medlem
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 276
MP Rating: 0% (0)
Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.Erica er et navn alle kjenner.
Sv: Puppetråden

Jeg skal til konsultasjon hos Fana Medisinske senter i morgen... Er veldig spent.. Har allerede vært på en konsultasjon hos Eurocosmetic, men jeg følte meg ikke helt trygg der....

Er det noen her som har erfaringer fra fana medisinske senter?

Har forstått det sånn at de foretrekker å bruke saltvannsproteser der, under muskelen og snittet i armhulen. Noen andre som har gjort det på denne måten her inne??

Hos Eurocosmetic fikk jeg beskjed om at jeg maks kunne ha 250ml og at jeg burde ta dråpe formede proteser siden jeg er ganske tynn... Var ikke helt enig med dette jeg. 250ml vil gi meg en B cup og det syns jeg er i minste laget.

Har forstått det sånn at ganske mange angrer på at de tar for lite i. Jeg har inget ønske om å se ut som Pamela, men jeg har lyst at det skal være litt størrelse på dem når jeg først skal få meg pupper....

Jeg er 173cm, 58kg og bruker 75A... Noen her som er på samme størrelse som meg? Isåfall hva har dere fått lagt inn??

Noen tips om hva jeg bør spørre om i morgen??
__________________
Tristan født 1.Februar´04 & Erica født 6.September´96
Erica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 00:29   #65
VIP-Medlem
 
Pearly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,393
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråden

Ååå...for en kjekk tråd da. Dette lurer jeg også på å gjøre når jeg har fått mine 2/3 barn. Eller kansje om det går greit å amme så hadde jeg nok villet hatt før nr 2
__________________
............................."Sann kjærlighet gjør hver dag litt lysere"
Pearly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 08:31   #66
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,284
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråden

Sitat:
Opprinnelig postet av Erica
Jeg skal til konsultasjon hos Fana Medisinske senter i morgen... Er veldig spent.. Har allerede vært på en konsultasjon hos Eurocosmetic, men jeg følte meg ikke helt trygg der....

Er det noen her som har erfaringer fra fana medisinske senter?

Har forstått det sånn at de foretrekker å bruke saltvannsproteser der, under muskelen og snittet i armhulen. Noen andre som har gjort det på denne måten her inne??

Hos Eurocosmetic fikk jeg beskjed om at jeg maks kunne ha 250ml og at jeg burde ta dråpe formede proteser siden jeg er ganske tynn... Var ikke helt enig med dette jeg. 250ml vil gi meg en B cup og det syns jeg er i minste laget.

Har forstått det sånn at ganske mange angrer på at de tar for lite i. Jeg har inget ønske om å se ut som Pamela, men jeg har lyst at det skal være litt størrelse på dem når jeg først skal få meg pupper....

Jeg er 173cm, 58kg og bruker 75A... Noen her som er på samme størrelse som meg? Isåfall hva har dere fått lagt inn??

Noen tips om hva jeg bør spørre om i morgen??
Hvis de vil max gi deg 250 ml, fordi du er ganske tynn, så sliter jeg
jeg er Aylar look a like, bortsett fra puppa da

Skjønner godt du først vil ta litt, når du først skal gjøre det her !!
Enig med deg, å jeg vil gjerne ha litt pupper, når jeg også kommer til å fikse på det til sommern!!

Lykke til på konsultasjon
kom gjerne med rapport etter du har vært der
__________________
Gleder meg til jul, jeg
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 08:35   #67
Supermedlem
 
Bunny sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Ved flyplassen
Meldinger: 567
MP Rating: 0% (0)
Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.
Sv: Puppetråden

Sitat:
Opprinnelig postet av Erica
Noen tips om hva jeg bør spørre om i morgen??
Spørsmål ved konsultasjon

Konsultasjonen – forslag til spørsmål du kan stille din lege

Her er en liste over forslag til spørsmål som kan hjelpe deg å lage din egen sjekkliste når du skal til din første konsultasjon. Les gjennom forslagene, og legg til dine egne. Husk dette er kun et forslag.

Jeg anbefaler at du tar med deg dine spørsmål til plastikkirurgen og går gjennom dem med ham/henne.
  1. Er du sertifisert, og er du medlem av en forening / et forbund. Hvor lenge har du utført plastikkoperasjoner, og har du noen spesielle diplomer eller referanser?
  2. Hvor lenge har du utført brystforstørrelser (eller reduksjoner, løft), og hvor mange har du gjennomført?

  3. Kan du gi meg noen referanser til tidligere pasienter og operasjoner?

  4. Kan du vise meg fotografier av resultater fra tidligere operasjoner?

  5. Kan jeg få se operasjonsstuen eller få en omvisning i lokalene?

  6. Hvor mye koster operasjonen, og inkluderer prisen ditt honorar, materialkostnader, narkoselege, sykehusopphold og oppfølgingsbesøk?

  7. Hvilken type narkose/bedøvelse vil bli brukt? Hvem står for bedøvelsen, og hvilke kvalifikasjoner har han/hun? Kommer dere til å anvende noe for at jeg ikke skal bli kvalm etterpå?

  8. Hvordan kan jeg forvente å ha det når jeg våkner?

  9. Hvordan håndteres en eventuell nødsituasjon?

  10. Jeg har hørt at glatte implantater beveger seg og oppfører seg mer som naturlige bryster – stemmer det?

  11. Kan du oppnå et resultat som stemmer overens med den størrelsen bryster jeg ønsker meg? Hvis ikke: Hvorfor ikke?

  12. Hvis jeg ønsker å endre eller forminske brystvortene etter operasjonen, vil det være mulig?

  13. Jeg tar for tiden følgende medisiner/legemidler/naturpreparater __________________. Kan det medføre noen problemer, og når kan jeg i så tilfelle begynne å ta dem igjen etter operasjonen?

  14. Vil mine preparater reagere med noe annet preparat jeg kommer til å ta under rekonvalesensen?

  15. Vil implantatet påvirke strekkmerker jeg allerede har i huden, eller vil jeg få strekkmerker på grunn av implantatene?

  16. Har du en video som viser operasjonen?

  17. Hvordan kommer dere frem til hvor store implantater jeg bør ha for å oppnå den bryststørrelsen jeg ønsker meg?

  18. Hvor lang tid tar det før implantatene har satt seg og blitt myke, og når kan jeg se det endelige resultatet?

  19. Hva trenger jeg å kjøpe til rekonvalesensperioden? (sports-BH, kjølepakke osv.)

  20. Hvor lenge vil jeg trenge hjelp etter operasjonen? Når kan jeg begynne å løfte tyngre gjenstander igjen?

  21. Når vil jeg kunne kjøre bil igjen?

  22. Hvor vanlig er det at man mister følsomheten i brystene?

  23. Når må jeg betale for operasjonen, og hva slags rutiner har klinikken om jeg skulle ombestemme meg i siste sekund. Får jeg pengene mine tilbake?

  24. Kan du forklare begrepet kapseldannelse for meg og fortelle meg hvor vanlig det er? Hvordan behandles det om det skulle skje meg? Vil det koste mer? Kan man unngå det på noen måte, og i tilfelle hvordan?

  25. Anbefaler du massasje? Hvordan skal det i tilfelle utføres og hvorfor?

  26. Forklar forskjellen mellom glatte implantater og implantater med teksturert overflate.

  27. Forklar forskjellen mellom runde implantater og anatomiske implantater.

  28. Finnes det en forsikring som dekker eventuelle uforutsette hendelser?

  29. Hva er garantien på selve implantatet? Dersom noe skjer med implantatet, vil en ny operasjon bli bekostet av produsenten eller må jeg betale den selv?

  30. Kan implantatene folde seg, og kan man i tilfelle overfylle dem for å hindre at det skjer, eller er risikoen større for noen implantater enn andre?

  31. Hvilken type smertestillende kommer jeg til å få etter operasjonen, og kan jeg få resepten før operasjonen slik at jeg kan hente medisinene i god tid?

  32. Kan jeg behandle arrene på en måte som reduserer risikoen for å få stygge arr eller som fremskynder helingsprosessen?

  33. Når kan jeg bade etter operasjonen?

  34. Når kan jeg sole meg etter operasjonen?

  35. Når kan jeg få utført operasjonen?

  36. Kan jeg sette meg på en venteliste dersom det er lang ventetid?
__________________
Bunny er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 08:38   #68
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,284
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråden

Har man god tid når man er inne til konsultasjon?
Eller er det som "lege" inn og ut nesten med det samme?
Snakker man bare under konsultasjon?
__________________
Gleder meg til jul, jeg
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 08:43   #69
Supermedlem
 
Bunny sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Ved flyplassen
Meldinger: 567
MP Rating: 0% (0)
Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.
Sv: Puppetråden

Sitat:
Opprinnelig postet av Tommelise
Helt enig. Og det er ikke for å være stygg, men puppene ser bare falske ut etter innlegg i dem.
Når du tråkker inn i en slik tråd og spyr ut en slik kommentar...
Hvis det ikke er for å være stygg, hva er det da??..

Skjønner ikke vitsen...

I morgen skal jeg dra på Mc Donalds, så skal jeg gå bort til en person som spiser en stor hamburger så skal jeg si: " Kremt.. mhmmh.. det er ikke for å være stygg altså, men det der blir du FEIT av! F-E-I-T!!!
__________________
Bunny er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 08:50   #70
Seniormedlem
 
trollpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: østfold
Meldinger: 2,282
MP Rating: 0% (0)
trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.trollpia har en strålende fremtid.
Sv: Puppetråden

hørte at det ville ta en time.
__________________
trollpia
~alle vil til himmelen,men ingen vil dø...~
trollpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar


LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Brystforstørring Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 09:09


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:25.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com