Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-12-2005, 09:43   #1
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,950
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.
Spraybruning

Har time i dag, men kom plutselig på at det kanskje ikke er så lurt når jeg ammer? Har tenkt å dekke til puppene så de ikke sprayes, men er det noe som går inn i kroppen, eller legger det seg bare utenpå tro? De har antakelig ikke peil der jeg skal...
Gammel 23-12-2005, 09:47   #2
Supermedlem

scoop sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,315
scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.
Sv: Spraybruning

vet i grunn ikke åssen det er mad amming ,,men skal ikke sparyes når man er gravid vertfall, ville nok dekket til nussene ja de setter jo lukt på huden og sikkert smak også
Gammel 23-12-2005, 11:53   #3
Seniormedlem

Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Da ble det ikke noe av . Hvis man ikke skal når man er gravid er det tydeligvis noe i det som ikke er bra, så da tar jeg ingen sjanser...
Gammel 23-12-2005, 12:02   #4
Fay
Supermedlem

Fay sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 865
Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.Fay er fantastisk mot andre.

Jeg gjorde det flere ganger mens jeg var gravid..
Gammel 23-12-2005, 12:08   #5
Supermedlem

scoop sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,315
scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.

du kan jo ringe salongen du har time oss og spørre?
Gammel 23-12-2005, 12:13   #6
Seniormedlem

De visste ingenting der...
Gammel 23-12-2005, 12:14   #7
Supermedlem

AprilJenny sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 517
AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.

Hvis ikke du skal dit, så kan jeg jo trøste deg med at jeg har blitt sprayet en del ganger og vært skikkelig misførnøyd..enten blitt for brun (sånn pepperkakeaktig, eller for rødbrun), og alle gangene var det skikkelig skjoldete etter dusjen dagen etter...

Her sverges det til Christian Dior selvbruningskrem..
Gammel 23-12-2005, 12:30   #8
Seniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av AprilJenny
Hvis ikke du skal dit, så kan jeg jo trøste deg med at jeg har blitt sprayet en del ganger og vært skikkelig misførnøyd..enten blitt for brun (sånn pepperkakeaktig, eller for rødbrun), og alle gangene var det skikkelig skjoldete etter dusjen dagen etter...

Her sverges det til Christian Dior selvbruningskrem..
Huff da, det var jo en liten trøst iallfall . Høres ut som du har vært skikkelig uheldig da...

Bruker Piz Buin sin jeg
Gammel 23-12-2005, 12:33   #9
Æresmedlem

Isiis sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,000
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har alltid vært kjempefornøyd etter spraybruning ... så det kommer nok an på salongen.

Kan ikke skjønne at dette er mer farlig når en ammer enn vanlig selvbruningskrem.
Det trekker ikke lenger inn enn sbkremer vel?
Isiis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-12-2005, 12:35   #10
Supermedlem

AprilJenny sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 517
AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.

Nei, kan ikke skjønne at spraytan er noe farligere enn selvbruningskrem.. Det ligger jo bare utenpå huden da. akkurat som sminke lissom..

Du kan jo bare enten tape over brystvortene da du blir sprayet da, eller vaske med en klut etterpå, slik at babyen slipper å spise spraytanen av puppen..

Tror ikke jeg hadde vært redd for å spraye hvis jeg ammet..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:19.