Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-09-2004, 09:21   #1
Medlem

Madeh sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Mo I Rana
Meldinger: 325
MP Rating: 0% (0)
Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.
Trenger slanketips!

Er det noen som har gode råd om slanking? Jeg blir ikke kvitt denne slappe magen etter graviditeten. Ønsker meg en flat om fin mage. Veier 72 kilo, men vil gjerne bli 60-65 kg. Tar imot gode råd med takk!!! Snakker selvfølgelig i\o naturlig slanking, ikke slankepiller og den slags.
Gammel 27-09-2004, 09:48   #2
Seniormedlem

Blueberry sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,359
Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.
Sv: Trenger slanketips!

Lag deg en rutine på at du SKAL, uansett vær, gå en tur på 45 minutter hver kveld. Kjøp deg en MP3 spiller og trask i rask tempo. Det er kjempedeiligt!
Spis hver 3 time (selvom du ikke er sulten, still klokka), og prøv å spise så sunt som mulig. Hvis du klarer, hold deg unna brødmat og poteter.
Og nesten viktigst av alt : IKKE spis etter 18.00 om kvelden.

Disse tingene hjalp meg iallefall. Du kan jo evt. melde deg på Grethe Roede.

Lykke til
Gammel 27-09-2004, 10:35   #3
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,338
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Spis mye fiber !

Jeg startet på en såkalt forbrenningskur i juni, dvs. at jeg spiste fiberrik mat hver halvannene time. Min dag så altså slik ut:

Frokost: allbran eller rugbrød eller ryvite knekkebrød
1,5 timer senere: eple eller gulrot
1,5 timer senere: eple eller gulrot eller knekkebrød
Lunsj: som frokost
1,5 timer senere: eple eller gulrot
Middag: helt vanlig middag med resten av familien
1,5 timer senere: eple, pære eller gulrot

Slik holdt jeg på i ca 2 uker.
Jeg var mett hele tiden (for man spiser jo kontinuerlig) og drakk masse vann.
Vekten var tilnærmet stabil gjennom denne kuren, men etterpå når jeg nå spiser normale måtider igjen, så går vekten skate men sikkert nedover.
Jeg startet på 58,5 kg og er nå nede i 55 kg uten å slanke meg.
(....ikke si det til noen, men jeg spiser faktisk godis og snacks i helgene også, og vekten går fortsatt nedover )

Mitt mål er 53-54 kg, og snart er jeg der. Jeg lurer imidlertid på hvordan jeg skal få vekten til å stoppe opp på ønsket vekt.

Dersom du vil få en flatere mage, så gå mye slik du allerede har fått råd om, + ta noen sit-ups hver dag (det tar kun 5 min)...og du vil merke at du stadig klarer å ta flere når magemusklene våkner til liv

Lykke til !
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2004, 13:45   #4
Medlem

Madeh sin avatar

Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.

Tusen takk for tips! Skal ta meg i nakken og ut å gå!
Sitat:
Opprinnelig postet av Blueberry
Lag deg en rutine på at du SKAL, uansett vær, gå en tur på 45 minutter hver kveld. Kjøp deg en MP3 spiller og trask i rask tempo. Det er kjempedeiligt!
Spis hver 3 time (selvom du ikke er sulten, still klokka), og prøv å spise så sunt som mulig. Hvis du klarer, hold deg unna brødmat og poteter.
Og nesten viktigst av alt : IKKE spis etter 18.00 om kvelden.

Disse tingene hjalp meg iallefall. Du kan jo evt. melde deg på Grethe Roede.

Lykke til
Gammel 27-09-2004, 13:46   #5
Medlem

Madeh sin avatar

Popsinuneette skal jeg prøve ut! Lykke til videre selv!
Gammel 27-09-2004, 18:52   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Server salat eller grønnsaker til hvert middagsmåltid og fyll MINIMUM halvparten av tallerkenen med det.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:24.