Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-11-2008, 21:46   #1
Supermedlem

Taina sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,260
MP Rating: 0% (0)
Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Novemberklubben - lukket versjon!

Sitat:
Opprinnelig postet av iselinn Vis post
da har jeg og sendt søknad.... håper jeg får være med selv om jeg ikke er så veldig aktiv her men jobben min giftet seg med meg etter at jeg kom tilbake, jeg har fått alle dritt-turnusene og det selv om jeg er den eneste på teamet med barn
Selvfølgelig kan du det!! Du skal ha tilgang nå. Ikke alltid så lett å få tid til å være aktiv her med travel jobb og unger, nei.
Gammel 19-11-2008, 22:45   #2
Supermedlem

Lise_25 sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,454
Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.

Da har jeg sendt søknad Håper jeg får bli med, selv om jeg ikke er den som skriver mest
Gammel 20-11-2008, 08:29   #3
Medlem

MammaFryd sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 491
MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.

Da har jeg også søkt! Selv om jeg stort sett er i samme situasjon som iselinn... men gøy å følge med dere og kanskje til og med skrive noe en gang innimellom...
Gammel 24-11-2008, 01:15   #4
Medlem

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 195
MP Rating: 100% (2)
Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.

Jeg vil også være med Har sendt søknad.

Her er det syke barn som tar all min tid, men jeg stikker jo innom i ny og ne!
Gammel 24-11-2008, 20:49   #5
Supermedlem

Taina sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,260
Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.

Hyggelig at så mange finner veien hit! Dere har selvsagt fått tilgang hele gjengen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:57.