Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-11-2008, 09:05   #1
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,246
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
!! Tirsdag !!

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 09:17   #2
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,246
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Sv: !! Tirsdag !!

Ny dag, nye muligheter

Her var det tidlig start på dagen..Sindre våknet 04.30 og sovnet ikke igjen..Døste bare mellom 6 og 6.30 -så sto vi opp.. Nå er de kjørt på skole og i barnehagen og jeg skal slappe av idag.. Nyte fridagen min!!

Sindre hadde forresten tidenes soveøkt i barnehagen igår.. Han sov fra 10.15 til 14.15!! 4 timer i ett strekk Han har begynt å sove lenger økter hjemme her i helgene og, kan fint sove i tre timer og da har det hendt jeg har vekket han etter de tre timene... Han trenger å sove den gutten, så jeg har sagt til de i bhg at de bare må la han sove...

Ikveld skal mamma komme å sitte barnevakt her..jeg skal til ei venninne på et party som heter 'partylight'..noen som kjenner til det? Aldri hørt om det før jeg, så det blir gøy å se hva det er..Er mye lys iallefall

Ha en fin dag!!

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 09:26   #3
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 846
MP Rating: 0% (0)
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Enda en dårlig levering i bhg i dag. Nå brølte han så høyt at han omtrent mistet pusten når jeg gikk. Primærkontakten hans var ikke der, og kommer ikke før kvart på ti i dag. Akkurat nå er jeg veldig fristet til å droppe hele bhg maset. Det er så vondt at det skal være så vanskelig og jeg vet ikke hvor lenge jeg kan gå fra ham når han gråter så fælt. Føler meg som verdens verste mamma....
Gammel 11-11-2008, 09:42   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,805
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Lubelillen: Så utrolig kjipt! Gråter han lenge etter du drar også?

Vi hadde en urolig natt, men hun sov heldigvis helt til kvart på syv, så det var ikke helt krise. Hun ble hentet av bestemoren i barnehagen i går, og da hun ble levert til oss ville hun ikke gi slipp på bestemor. De var sååå fornøyde med det Det er i hvert fall fint at hun trives så godt sammen med dem.

Nå har snuppa forresten begynt å si hei og å klappe i hendene. Veldig morsomt! Så nå sier hun hei hver gang hun ser meg og klapper når jeg synger(hun er nok den eneste i hele verden som setter pris på sangstemmen min ).

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 09:53   #5
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

tuuli: Nei, i forrige uke roet han seg i alle fall ganske raskt. Så det er jo håp, bare så forbannet vanskelig å dra når det eneste som føles riktig er å ta ham med hjem....
Får gi det en stund til, og blir det ikke bedring får vi vurdere om vi har noen andre alternativer.
Gammel 11-11-2008, 10:07   #6
Seniormedlem

tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lubelillen Vis post
tuuli: Nei, i forrige uke roet han seg i alle fall ganske raskt. Så det er jo håp, bare så forbannet vanskelig å dra når det eneste som føles riktig er å ta ham med hjem....
Får gi det en stund til, og blir det ikke bedring får vi vurdere om vi har noen andre alternativer.
Men hvis han roer seg etter at du har gått, så er vel det hele egentlig verst for deg og ikke han? Så selv om du føler deg som en fæl mor når du går, så er du jo ikke det. Krysser fingrene for at det går seg til

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 10:15   #7
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av tuuli Vis post
Men hvis han roer seg etter at du har gått, så er vel det hele egentlig verst for deg og ikke han? Så selv om du føler deg som en fæl mor når du går, så er du jo ikke det. Krysser fingrene for at det går seg til
Han roet seg aldri i dag. Ringte nettopp, og da gråt han fortsatt. Da var det 45 min siden jeg dro... Nå er straks primærkontakten hans på jobb, og de skal ringe når han roer seg. Og hvis han ikke roer seg til lunsj drar jeg og henter ham.
Gammel 11-11-2008, 10:16   #8
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,892
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av tuuli Vis post

Nå har snuppa forresten begynt å si hei og å klappe i hendene. Veldig morsomt! Så nå sier hun hei hver gang hun ser meg og klapper når jeg synger(hun er nok den eneste i hele verden som setter pris på sangstemmen min ).
Knerten sitter og "head-banger" og danser med hele overkroppen når jeg synger. Og jeg er IKKE flink til å synge...
Gammel 11-11-2008, 10:19   #9
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,892
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Bedriten dag i dag... Orker ikke å gå inn på hvorfor, men alt er helt pyton. Har holdt ut og kjørt meg selv helt ned i kjelleren i løpet av de siste 3-4 mnd. Nå er det nesten så jeg ikke kommer meg opp igjen...
Gammel 11-11-2008, 10:24   #10
Seniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Lubelillen Vis post
Han roet seg aldri i dag. Ringte nettopp, og da gråt han fortsatt. Da var det 45 min siden jeg dro... Nå er straks primærkontakten hans på jobb, og de skal ringe når han roer seg. Og hvis han ikke roer seg til lunsj drar jeg og henter ham.
Da skjønner jeg at dette blir tungt for deg

Sitat:
Opprinnelig postet av Hanne80 Vis post
Bedriten dag i dag... Orker ikke å gå inn på hvorfor, men alt er helt pyton. Har holdt ut og kjørt meg selv helt ned i kjelleren i løpet av de siste 3-4 mnd. Nå er det nesten så jeg ikke kommer meg opp igjen...
Det er vel ikke så rart at du er sliten for tiden? Da blir jo irriterende ting ekstra tunge. En til deg også.

Svar

« Mandag! | Onsdag »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:41.