Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-11-2008, 12:55   #11
Supermedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,333
MP Rating: 0% (0)
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: !! Tirsdag !!

Ja kome hjem fra Oslo igår... Kost meg gløgg ihjel...

Hannah sov til 12idag, skjønte ingenting når jeg våknet kl 12 og hun sov. Så gikk inn for og vekke hun, da har hun kasta opp i hele senga Så har hun bare sovet videre stakkar.... Så her må det vaskes idag...

Hannah Emilie født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 14:39   #12
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,914
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Catharina: God bedring til Hannah

Fikk brevet i posten, tilbud om jobben jeg ønsket mest - med DEN lønna!!!! Lå en del lønnstrinn over det jeg hadde håpet å få, deilig
Kommer godt med når de ringte fra bhg i går og sa at de j´hadde glemt å sende regning for plassen til Knerten, så får en stor regning i desember som skal dekke opp for 4 mnd tilbake. Ja, ja, hadde ikke trodd at vi skulle slippe unna - men håpet jo i lengste laget...
Gammel 11-11-2008, 15:28   #13
Supermedlem

Geitrams sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,171
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Gratulerer Hanne80, det gjorde kanskje dagen din litt bedre? Lønna altså

Jeg har sovet lenge idag. Kidden var urolig i natt, så jeg var nok oppe 4-5 ganger før jeg til slutt tok ham inn til oss. Da måtte han sove med puppen i munnen. Trodde vi var ferdig med slikt, men tydeligvis ikke.
Gammel 11-11-2008, 18:38   #14
Supermedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,243
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Oj Hanne80, så digg! Det fortjente du

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 19:10   #15
Supermedlem

Frk. Watson sin avatar

Meldinger: 756
Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.

Hanne80: Ikke rart du har det tøft slik situasjonen har vært for dere siste mnd! Gratulerer med den jobben,det var nok velfortjent!

Lubelillen: Skjønner godt at du syns det er tøft. Men om en mnd eller to så vil han elske å være der! Og får mange gode venner og vil etterhvert være mye heller der enn hjemme Bare vent Hentet du han til lunsj i dag?

Her er det full fart. Lillegull er veldig urolig for tiden og nettene er det flere oppvåkninger. Ganske trøtt for tiden og dårlig samvittighet for jeg har sett jentene mine for lite siste 2 dagene. Men sånn er det. Vi venner vel oss til det snart. Mannen er flink og stiller opp 150% Både natt og dag så da kan jeg jo ikke klage egentlig

Ha en fin kveld jenter!

Livet er 10% hvordan du har det og 90% hvordan du tar det.
Frk. Watson er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2008, 19:53   #16
Supermedlem

Taina sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,261
Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.

Er visst enda i tåka her, jeg. Skrev akkurat et innlegg her, men glemte å poste det..

Hanne80: Jeg har ofte bøyet meg i støvet over hva du ser ut til å takle. To barn med denne aldersforskjellen kan være ufattelig slitsomt.. Det er ikke rart at du også har dine begrensninger. Så utrolig fortjent at du fikk go'-jobben - håper det kan være et lyspunkt!
Gammel 11-11-2008, 19:56   #17
Supermedlem

torisve sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 549
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.

Var oppe i natt fra 3 til fem med Johanna, tror den 4 tanna er på tur igjennom stakkar

Heldigvis har jeg hatt fri i dag og vi har vært på shopping og spist lunsj ute i dag. det var så koselig!

Veida Johanna i dag og hun har gått ned i vekt, 40 gr på ca en mnd.. Men hun har strekt seg 3 cm da! Hun spiser så bra att jeg ikke er bekymra, og hun har noen valker å gå på
Gammel 11-11-2008, 20:52   #18
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 854
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Bastian roet seg heldigvis, men han gråt i over en time. Sa i fra når jeg hentet ham at det ikke var aktuelt at han skal gråte så lenge, men de hadde snakket om det og foreslo selv å bruke mere tid i bhg. Jeg hadde tenkt å kreve ny tilvenningesperiode, så det slapp jeg jo. Så denne uka og sikkert neste skal Bastian i bhg hver dag. Mannen har permisjon en uke fra i morgen, så da skal gutta få lov å bruke tid i bhg.
Fokuserer veldig på at han spiser og sover bra. Hvis han ikke hadde falt til ro i det hele tatt hadde han hverken spist eller sovet, så det er da håp.

Orker ikke engasjere meg så mye i dag. Er helt utmattet av alle tårene i dag.
Gammel 11-11-2008, 21:23   #19
Supermedlem

torisve sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 549
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.

Huff får håpe att ting retter seg Lubelillen!
Hanne: Jeg skjønner deg godt! Jeg er glad jeg har Tormod som kan hjelpe meg med Johanna om dagan, og jeg har bare ei! Du er ei superwoman!! Og mamma da
Gammel 11-11-2008, 22:53   #20
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,914
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Takk for omtanken og støttende ord
Gleder meg veldig til å komme i jobb, komme meg litt vekk om dagene og tenke på alt annet.

Lubelillen: Det hadde ikke vært en løsning å ha han i bhg hver dag da? Han trenger ikke å gå fulle dager, levere sent og hente tidlig. Men når han er der en dag for så å ikke være der neste osv så kanskje han ikke skjønner bæret? Bare en tanke...
Svar

« Mandag! | Onsdag »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:16.