Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2008, 20:36   #1
Supermedlem

Frk. Watson sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 747
MP Rating: 0% (0)
Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.
Sv: Torsdag

Koselig å se deg, Snuppa!

Jeg tørker lever til hunden min Fytti rakkarn og det lukter HØGG!!!! Angrer hver gang jeg setter i gang med det, men hunden blir jo så lykkelig da så da er det jo verdt det Men må si jeg føler meg ufattelig snill.....

Blir bra med lukket forum! Kanskje jeg begynner å skravle litt mer?

Livet er 10% hvordan du har det og 90% hvordan du tar det.
Frk. Watson er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2008, 21:13   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,805
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

*puh* tilbake fra tur med jobben. Magen min kom seg mot kvelden i går og jeg har vært fin siden(selv om jeg hører en del truende romlelyder...gøy på møte...).

Snuppa ble hentet tidlig i barnehagen av moren min, og de hadde visst kost seg masse. Snuppa har også bestemt seg for at penicillinen er grei så lenge hun får den fra skje og ikke sprøytet inn i munnen.. raringen. Men så lenge hun får det i seg, så er jo alt greit.

Hyggelig å høre fra deg, snuppa67!

Sist endret av tuuli; 13-11-2008 kl 21:49.
tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2008, 21:45   #3
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 846
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Vi har hatt gjennombrudd i bhg i dag! Mannen leverte, og Bastian gråt. Mannen ringte så på vei hjem, og var veldig lei seg. Hadde også glemt å legge mat i kjøleskapet, så jeg ringte bhg for å gi beskjed. Og da hadde Bastian sluttet å gråte allerede! Omtrent 5 min etter pappan gikk. Hurra! Og maten hadde de allerede tatt seg av.

I dag har vi shoppet litt julegaver, og truffet Lissi80 og mannen på cafe. Sindre sov seg gjennom hele seansen, så han fikk vi ikke hilst på denne gangen. Veldig hyggelig å treffe dere Lissi!

Nå sover Bastian, utslitt etter en lang bhg dag og babysvømming på toppen av det hele. Vi ser på Indiana Jones, men jeg greier ikke helt å la meg rive med så jeg surfer litt ved siden av.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:04.