Mine tanker/erfaringer..
Regntøy: har bare brukt Reflex sitt til storesøster og syns det er helt supert, jeg!
Kjøpte nytt til henne nå, de hadde pakketilbud med regnsett+fleece-sett for 499,- Hele 50,- spart
Til minstemor har jeg en hel regndress med fòr etter dattera til søsteren min.. Den er grei nå, så kjøper jeg heller uten fòr til våren.
Vinterdresser/
parkdresser:
Her er jeg litt usikker i år.. Storesøster trenger begge deler, men jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal kjøpe enda..
Har tidligere brukt både fra Reflex, H&M og en vinterdress med merke Lassie, tror jeg det var..Den var litt dyrere enn reflex..og var veldig fin til storesøster nå i vinter.. Alle dressene vi har hatt har vært greie..
Til minstemor har jeg et par dresser etter datteren til søsteren min, ihvertfall er den ene fra H&M.. Hvis de ikke er greie, kjøper jeg noe nytt til henne..
..nå kommer jeg på at vi jo har kjøpt to-delt vintersett fra Stormberg til storesøster..Men det er ikke til barnehagebruk da..
Sko/Vintersko:
Anbefaler også Stonz..de er helt supre!!
Ellers er det viktig å tenke på at skoene er lette på de små føttene!
Når det gjelder cerrox`er..anbefaler jeg Viking Thermo..de er lette og veldig gode!!
Vet ikke enda hva jeg skal kjøpe til minstemor..hun er jo så lita..
Men jeg var innom jobb idag..og mye fint er på vei inn, så jeg skal nok alltids finne noen sko til jentene ;-)
Storesøster skal ihvertfall få Ecco i år..fant noen idag som jeg nok skal kjøpe..De hadde gode såler, ikke så glatte..og det er litt viktig!
Hun hadde Viking i fjor, de var gode, men de er litt bredere enn Ecco,
og storesøster har litt smal fot..
Min handleliste ser så langt slik ut..blir nok lengre etterhvert
*parkdress til storesøster
*vinterdress til storesøster
*høstsko til storesøster..fant noen tøffe fra Timberland idag..veldig lyst på de!! Men burde nok være fornuftig å kjøpe Viking Gore-tex istedet tror jeg..
*Vintersko minstemor? Blir nok et par fra Ecco eller Ponny
* Førstegangssko til minstemor
* Diverse ullklær..men det får de også til bursdagene sine fra søsteren min
Tja..det var det jeg kom på nå i farten..