Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > November

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2008, 14:48   #1
Supermedlem

Vilde sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 591
MP Rating: 0% (0)
Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.Vilde har mye å være stolt av.
Ligge på magen

Gutten vår han plutselig begynt å dra seg bakover når han ligger på magen.

Plutselig så ligger han ikke der jeg la han fra meg.. så morro! Men litt skummelt også.. må følge bedre med nå

-Vilde-

Vilde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2008, 14:56   #2
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,726
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ligge på magen

Hihi, de vokser fort disse små. Tormod dytter seg både bakover og rundt i ring når han ligger på magen.
Gammel 06-04-2008, 15:21   #3
Supermedlem

strax sin avatar

Sted: Nord-Norge
Meldinger: 769
strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kattrine Vis post
Hihi, de vokser fort disse små. Tormod dytter seg både bakover og rundt i ring når han ligger på magen.
det gjør Sindre også, men han flytter seg ikke så langt.... er liksom sånn "hm, har ikke du flyttet på deg?"
Gammel 06-04-2008, 15:41   #4
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,726
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av strax Vis post
det gjør Sindre også, men han flytter seg ikke så langt.... er liksom sånn "hm, har ikke du flyttet på deg?"
Gammel 06-04-2008, 16:35   #5
Supermedlem

Bjelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: På krigsstien
Meldinger: 532
MP Rating: 100% (1)
Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.

Ja, nå er det ikke nok å ligge i lekegrinda lenger slik som for bare en uke siden. Og vi har begynt å snakke om å barnesikre hjemmet.. for selv om det ikke går så fort i svingene så kommer hun seg dit hun vil på et vis.. eller gjerne i motsatt retning av dit hun vil
Gammel 06-04-2008, 16:58   #6
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,888
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Så flink!!!
Gammel 07-04-2008, 08:08   #7
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,245
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Så flink

Her flytter Sindre seg når han ligger på ryggen...Rundt i ring...Blir litt overrasket: Det var da ikke sånn jeg la deg ned Går fort i utviklingen nå..

16-8-2008
Lissi80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2008, 08:12   #8
Medlem

Sted: Bergen
Meldinger: 103
iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.

er det bare ungen min her som fortsatt er lille-baby eller......?
hun vil ikke ligge på magen engang! hater det! holder hodet litt, men så bare legger hun seg ned og illskriker rasende...

menmen..hun får da trent nakken når jeg bærer henne..

dere får det travlet nå når de små er blitt mobil, ikke lenge til så henger de i gardinene...

Arlyn 21.11.07
iselinn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2008, 12:40   #9
Juniormedlem

Sandersmamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: indre østfold
Meldinger: 1
Sandersmamma er en ukjent størrelse akkurat nå.

min lille vil ike ligge på magen lengre..etter han fant ut hvordan han kunne sitte så nekter han.. noen som har forslag til hva jeg kan gjøre.. lille venn er 9 månder.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:17.