Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > NybaktPappa




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-11-2004, 23:52   #1
Seniormedlem
 
Lottiz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,061
MP Rating: 0% (0)
Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.
Sv: Ung Pappa

Pappa'n har i huset var 22 med nr 1. Ferdig utdanna og med fast jobb og egen bil
__________________
Prøver meg på litt blogging
Lottiz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2004, 17:20   #2
Seniormedlem
 
trollpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: østfold
Meldinger: 2,542
MP Rating: 0% (0)
trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ung Pappa

pappan her i huset fikk nr 1 når han var 17 år, nr 2 nettopp fyllt 23, nr 3 nettopp fyllt 25, og nr 4 26 år men den har ikke kommet enda!...
__________________
trollpia
~alle vil til himmelen,men ingen vil dø...~
trollpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-12-2004, 11:12   #3
Seniormedlem
 
jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lindeberg, Oslo
Meldinger: 2,105
MP Rating: 0% (0)
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ung Pappa

pappaen her i huset var 22år da caroline kom til verden
__________________
Mamma til verdens nydeligste snuppe okt 04
og verdens nydeligste lillegutt okt 07



08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2004, 14:21   #4
Veteranmedlem
 
Marthe-mor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Skedsmo
Meldinger: 3,005
MP Rating: 0% (0)
Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.
Sv: Ung Pappa

Vi var begge 23 da Oscar kom...Jeg er nå 24..men sambo er fortsatt 23..
__________________
Marthe-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2004, 10:01   #5
Nurket
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Ung Pappa

her var pappaen også 19 år når førstemann kom, nå er han 23 og vi har fått nr to som er 1 1/2 år
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-12-2004, 23:57   #6
Medlem
 
Ole Bjørn sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Sandefjord
Meldinger: 72
MP Rating: 0% (0)
Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.Ole Bjørn er som en uslipt juvél.
Sv: Ung Pappa

Jeg er 22 og en stolt pappa!
__________________
Kristin H og jeg fikk 29.11.04 vår første sønn, Ole Jakob.

Besøk hjemmesiden vår, den holdes kontinuerlig oppdatert.
Ole Bjørn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-12-2004, 09:01   #7
C@thrine
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Ung Pappa

Jeg er ikke pappa, men mamma, jeg var 21 når steffen kom... Pappen var 32........................
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com