Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 07:45   #11
Supermedlem

peanut-mamma sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,249
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: 1-årsgalleri:-)

Åh så fine 1 åringer Blir helt sentimental av dette jeg.
I dag er det vår tur til feiring, så bilder kommer etter hvert

Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 16:48   #12
Medlem

Annba sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: på toppen
Meldinger: 410
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er Olav med Farmor og Farmors søster. (Tante E).
Fått diiiiiger lastebil!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ble masse pakker den dagen...

Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
Annba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 18:09   #13
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,325
Blogginnlegg: 34
MP Rating: 0% (0)
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelige bilder Annba!

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 18:32   #14
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,431
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

Kjempefine bilder!!

Annba: såg jo så stor og voksen ut!!
Gammel 12-10-2008, 08:44   #15
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,089
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er vår solstråle Jonas. Vi feiret dagen hans igår med et lite barneselskap. 2 av mine nærmeste veninner med deres barn kom og feiret Jonas.
Her sitter Jonas og spiser pølse. Det var skikkelig godt.

Jeg laget en banankake pyntet som svampebob og en firkløverkake som jeg skar som et 1 tall. Firkløverkaken var best syntes barna.

Jonas var litt paff av hele oppmerksomheten, men da barna lekte med ham etterpå var han i ekstase.
Neste søndag er det familieselskap. Vi gleder oss til det.

Emjo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-10-2008, 15:50   #16
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,325
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Det kan jeg tenke meg ja..

Nydelge bilder!

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 08:33   #17
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,431
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

Treig av meg, men her kommer det bilde av Silje Christina!

Gammel 13-10-2008, 09:47   #18
Medlem

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 466
Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.

Så fine bursdagsbarn!

Jeg linker bare til tråden hvor jeg har lagt ut bilde (Gratulerer med dagen til lille L og lille M). Vennligst ikke qoute det, for jeg tar det nok bort etterhvert...
Najade er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 10:03   #19
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,798
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Så utrolig mange nydelige 1-åringer! Gleder meg til å feire dagen til snuppa mot slutten av oktober

tuuli er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 19:26   #20
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 223
Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.Makronelle har mye å være stolt av.

Så mange flotte 1-åringer. De har blitt så store.
Jeg teller dager til snuppa blir 1 år - gleder meg veldig!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:05.