Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-12-2008, 10:39   #21
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,089
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmelig julegave venn

Takk

Emjo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2008, 10:20   #22
Medlem

Magsini sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 155
MP Rating: 0% (0)
Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.

Emjo: skal vi sende deg PM når gaven er sendt?
Gammel 11-12-2008, 19:46   #23
Supermedlem

Emjo sin avatar

Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Magsini: eh Vet sannelig ikke. Kan gjerne gjøre det.

Emjo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-12-2008, 19:49   #24
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,325
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg må bare si ifra.. Jeg var for sen med innleveringa kl. 16, så pakken går ikke fra herifra før imorgen..

oktober.2007

Sist endret av Strwberri; 13-12-2008 kl 17:49.
Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-12-2008, 20:00   #25
Supermedlem

Emjo sin avatar

Strwberri: går helt fint det!
Jeg har også sendt pakken. Spennende dette jenter

Gammel 13-12-2008, 17:48   #26
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,325
Blogginnlegg: 34
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg *kremt* Aurora fått pakke!!

Ja.. Også må jeg legge til.. Kom på det nå når jeg starta her.. Jeg tenkte ikke på å pakke den inn engang.. Ehm.. Såeh.. Unnskyld så masse for at den er skikkelig shabby..

oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2008, 19:45   #27
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,715
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Jeg glemte å kjøpe pakke i går jeg. Skal kjøpe i morgen og sender på mandag... *Julestresset*
Gammel 16-12-2008, 13:23   #28
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,715
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Nå blir pakken sendt i posten fra meg. Jeg gikk litt over 80 kr. Vanskelig å kjøpe gave til noen man ikke kjenner.

Sist endret av Tonjemor; 16-12-2008 kl 13:26.
Tonjemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2008, 12:31   #29
Medlem

Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 105
Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.Mita85 er fantastisk mot andre.

Da har Hanna fått pakke

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Tusen takk hemmelige venn Vi likte gaven kjempe godt
Gammel 17-12-2008, 17:14   #30
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 631
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.

Har fått pakke vi også, men aner ikke om det er herfra eller fra novemberklubben sin julegavering (er med på begge, hemmelig gavering er gøy).

Det var ingen hint og det er grønt innpakningspapir. Om min hemmelige venn kjenner igjen, så si fra til Emjo så kan hun si fra til meg om det var fra oktoberklubben. På den måten slipper hemmelig julegavevenn å avsløre seg med en gang.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:06.