Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Oktober 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-01-2009, 19:53   #1
Supermedlem

peanut-mamma sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,299
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Noen bilder fra oss....

Tusen takk snille dere

Kjenner nå at jeg har savnet der alle her inne

Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-01-2009, 19:54   #2
Supermedlem

pioneerjenta sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 879
MP Rating: 0% (0)
pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.

åhh så vakre barn du har
Gammel 03-01-2009, 22:43   #3
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Hammerfest
Meldinger: 330
Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.

For en skjønn gutt! Ser veldig blid og fornøyd ut.
Håper det går bra med dere alle.

Naomira er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2009, 08:46   #4
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 686
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.

Så fin en gutt (og storebror også)!

Selvsagt husker vi dere, og håper ting bare blir bedre framover.
Gammel 04-01-2009, 09:39   #5
Aix
Medlem

Aix sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 276
Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.

så herlig han er
Ville han hjelpe mamman med gulvvasken? Herlig de bildene der
Aix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2009, 13:16   #6
Supermedlem

peanut-mamma sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,299
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.

Tusen takk dere, blir jo helt rørt jeg Så lite som skal til før tårene kommer i øyekroken min.

Jada, han skulle hjelpe mamma`n sin med golv vasken ja

Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:14.