Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2005, 20:26   #1
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,588
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Tar og dytter denne litt opp igjen jeg.

I kveld lager jeg kaka igjen. Skal ha bursdagsselskap i morgen. Får litt mere dreisen på det nå når jeg har laget den en gang før. I dag tar jeg også å setter ringen til forma bare rett på fatet som jeg gjør med vanlig ostekake, for en får jo aldri av den bunnplata på formen etterpå. Kjempelurt.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2005, 20:48   #2
Veteranmedlem
 
Tjorven75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,616
MP Rating: 0% (0)
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Klosetta
Hvor mange kalorier er det i et stykke oreo kake??
Det var et urettferdig spørsmål. Det er en tid for alt. Det er IKKE tid for å telle kalorier når man spiser oreo-kake.
__________________
Tjorven
stolt mor til snuppa (januar 2005) og knerten (oktober 2007)
Tjorven75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2005, 21:03   #3
Kattelady
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tjorven75
Det var et urettferdig spørsmål. Det er en tid for alt. Det er IKKE tid for å telle kalorier når man spiser oreo-kake.
signerer denne jeg Når man spiser Oreokake er det kun tid til en ting: Å NYTE DEN!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2005, 19:36   #4
Supermedlem
 
RikkesMamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Arendal
Meldinger: 1,316
MP Rating: 0% (0)
RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Da har jeg vært i usa. Og jeg kjøpte med meg hjem 1,5kg Oreo kjeks.
__________________
født 11.03.05 kl 08.15, 2790g, 48cm
RikkesMamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 23:24   #5
Medlem
 
Malene sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 289
MP Rating: 0% (0)
Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Denne fikk jeg lyst til å lage, men mest av alt lyst til å smake!
Malene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2005, 20:13   #6
Supermedlem
 
tupsi80 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,290
MP Rating: 0% (0)
tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.tupsi80 har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Kattelady
signerer denne jeg Når man spiser Oreokake er det kun tid til en ting: Å NYTE DEN!!
Signerer!
Var idag å spiste PeppesPizza sin variant.

Uten et fnugg av dårlig samvittighet. Fordi den er bare så hiiiiimeeelsk god!!!
tupsi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 14:32   #7
Kattelady
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av tupsi80
Signerer!
Var idag å spiste PeppesPizza sin variant.

Uten et fnugg av dårlig samvittighet. Fordi den er bare så hiiiiimeeelsk god!!!
Ja den er virkelig himmelsk god! Jeg pleier å kjøpe Oreo Dream-kaken på Deli de Luca
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2005, 05:06   #8
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,619
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av tupsi80
Var idag å spiste PeppesPizza sin variant.
Å det skal jeg spise idag!
__________________
2005 & 2007
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2005, 21:02   #9
Kattelady
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tjorven75
Det var et urettferdig spørsmål. Det er en tid for alt. Det er IKKE tid for å telle kalorier når man spiser oreo-kake.
signerer denne jeg Oreokaken skal kun nytes
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2006, 20:24   #10
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Denne har jeg også lagd i dag og gleder meg til å prøve den i morgen......
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 21:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 13:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 19:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 19:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 17:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 07:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 21:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 22:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 19:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 19:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 17:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 17:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 13:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 16:00


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com