Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter

Svar

LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2006, 09:42   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

abonnerer på denne tråden
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2006, 06:59   #2
VIP-Medlem

Eirill sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 6,715
MP Rating: 0% (0)
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor mye TINE kremfløte må til for å få til 3.5 del krem da?
Gammel 27-09-2006, 08:55   #3
Supermedlem

Babyboo sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ski
Meldinger: 716
Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Eirill
Hvor mye TINE kremfløte må til for å få til 3.5 del krem da?
Jeg pleier å lage krem av 3,5 dl fløte (Menkomel) jeg, vet ikke om det er riktig men det var sånn jeg forsto oppskriften.

Min MOBILBLOGG
Babyboo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2006, 11:30   #4
Veteranmedlem

Be@te sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,936
Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Babyboo
Jeg pleier å lage krem av 3,5 dl fløte (Menkomel) jeg, vet ikke om det er riktig men det var sånn jeg forsto oppskriften.
Samme har, bare at jeg bruker Tine sin kremfløte (bruker en pakke), har ikke funnet Menkomel her.
Gammel 27-09-2006, 11:44   #5
Veteranmedlem

Miss Undercover sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 3,139
Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.

De har fått oreokjeks på Prix! Ikke det at jeg skal spise kake på lenge da men.....

Blogg
Miss Undercover er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2006, 13:22   #6
Supermedlem

Frk.Fryd sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,100
Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.Frk.Fryd er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Babyboo
det er vel smak og behag, men jeg for min del synes det blir alt for mye.. halvparten skal jo blandes i ostemassen... det vil jo isåfall tilsvare 1,75 dl. Tror ikke jeg bruker I dl engang til ostemassen... MEn så liker ikke jeg for mye fløtesmak helelr da

Frk.Fryd er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2006, 16:17   #7
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I et rødt hus
Meldinger: 603
angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.angel82 har mye å være stolt av.

Har dere sjokolademoussen og kremen som skal være på toppen samtidig eller venter dere 1 time før dere har på kremen?
Gammel 27-09-2006, 16:38   #8
Supermedlem

Babyboo sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ski
Meldinger: 716
Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av angel82
Har dere sjokolademoussen og kremen som skal være på toppen samtidig eller venter dere 1 time før dere har på kremen?
Jeg venter en time til moussen har stivna helt.

Min MOBILBLOGG
Babyboo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2006, 16:42   #9
Seniormedlem

Gabi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,205
Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av angel82
Jeg lot kaken stå i kjøleskapet til dagen etter, så jeg hadde ikke på kremen før da.
Gammel 29-09-2006, 09:43   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Nå må jeg bare lage denne kaken , oppdaget oreo kjeks i to butikker i går så jeg tar det som et tegn
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 20:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 12:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 18:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 18:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 16:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 06:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 20:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 21:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 18:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 18:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 16:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 16:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 12:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 15:00

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:48.