TUSEN TAKK FOR KJEMPEGOD OPPSKRIFT IMPALA!!!Laget den i går, og har aldri fått så mye skryt for en kake før, og ikke bare det, kaka ble nesten spist opp
Noen som vet hvor jeg kan finne Toro sjokolademousse?
Har vært på Rema, Obs, Ica, Rimi, Mega.....men ingen har det
Kan jeg bruke en annen type mousse?
Jeg har funnet det på Meny og Kiwi
Noen som vet hvor jeg kan finne Toro sjokolademousse?
Har vært på Rema, Obs, Ica, Rimi, Mega.....men ingen har det
Kan jeg bruke en annen type mousse?
Har akkurat samme problem!!
Skal bake kaka i kveld.. og søs fant bare lys Toro sjokolademousse... så vi får ta det.. men det går helt fint med Freia sin også.. gjorde det sist jeg! Tok ca 1,5 pose da..
Har akkurat samme problem!!
Skal bake kaka i kveld.. og søs fant bare lys Toro sjokolademousse... så vi får ta det.. men det går helt fint med Freia sin også.. gjorde det sist jeg! Tok ca 1,5 pose da..
Er det vanskelig å finne Toro sjokolademousse altså? Fant den på lokalbutikken her jeg, Coop Marked. Ante ikke at den er sjelden å finne? Værre med Menkomel!
Er det vanskelig å finne Toro sjokolademousse altså? Fant den på lokalbutikken her jeg, Coop Marked. Ante ikke at den er sjelden å finne? Værre med Menkomel!
De har stort sett bare den med daim!! Og det passer ikke helt synes jeg.. Bakte kaka i går, og skal smakes i kveld.. med lys mousse.. håper DET går greit og!! Nå blir det jo superslanking på nyåret.. så da skal jeg jo ikke behøve mousse en gang..
På ICA har de moussen jeg brukte. Det var en pakke med to poser og jeg brukte ikke alt. Ellers fant jeg "bare" med Daim eller Dronningdråper. Dronningdråper hadde jo gått bra, men Daim ville jeg ikke brukt.
Kaka ble stor suksess!