Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-03-2006, 12:03   #1
Veteranmedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,704
MP Rating: 0% (0)
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av cathy
denne kaka så dødsdeilig ut Håper at søstera mi skal til sverige en tur..........tror ikke vi har oreo-kjeks her i byen
Spørs hvor du bor, i Stavanger finnes det iallefall på Ultra.
__________________
Storesøster, 12. oktober 2003 & Lillebror, 27. mars 2008
Iset er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 17:31   #2
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: svelvik
Meldinger: 281
MP Rating: 0% (0)
Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

genial oppskift
__________________
stor klem fra anettemor
Anettemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 23:31   #3
Supermedlem
 
LizzAilen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Her i landet :)
Meldinger: 502
MP Rating: 0% (0)
LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

vil ha oreo kjeks!!!!
__________________
Lizzailen med gullungene EA 20.05.01 og LK 21.03.05
LizzAilen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2005, 09:51   #4
MTB
Seniormedlem
 
MTB sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,451
MP Rating: 0% (0)
MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

TUSEN TAKK FOR KJEMPEGOD OPPSKRIFT IMPALA!!!Laget den i går, og har aldri fått så mye skryt for en kake før, og ikke bare det, kaka ble nesten spist opp
__________________
april-05 & okt-07
MTB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2005, 16:44   #5
Medlem
 
Lillepia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 352
MP Rating: 0% (0)
Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Noen som vet hvor jeg kan finne Toro sjokolademousse?
Har vært på Rema, Obs, Ica, Rimi, Mega.....men ingen har det

Kan jeg bruke en annen type mousse?
__________________
Lillepia -98 -00 -03


Murstein og mørtel skaper et hus, men barnelatter skaper et hjem
Lillepia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2005, 17:10   #6
Seniormedlem
 
Klosetta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 2,361
MP Rating: 0% (0)
Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillepia
Noen som vet hvor jeg kan finne Toro sjokolademousse?
Har vært på Rema, Obs, Ica, Rimi, Mega.....men ingen har det

Kan jeg bruke en annen type mousse?
Jeg har funnet det på Meny og Kiwi
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den strider mot Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
Helene Harefrøken - Moderator
Klosetta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2005, 17:24   #7
Veteranmedlem
 
guniss sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Stjørdal
Meldinger: 3,981
MP Rating: 0% (0)
guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillepia
Noen som vet hvor jeg kan finne Toro sjokolademousse?
Har vært på Rema, Obs, Ica, Rimi, Mega.....men ingen har det

Kan jeg bruke en annen type mousse?
Har akkurat samme problem!!
Skal bake kaka i kveld.. og søs fant bare lys Toro sjokolademousse... så vi får ta det.. men det går helt fint med Freia sin også.. gjorde det sist jeg! Tok ca 1,5 pose da..
guniss er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2005, 22:02   #8
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,032
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av guniss
Har akkurat samme problem!!
Skal bake kaka i kveld.. og søs fant bare lys Toro sjokolademousse... så vi får ta det.. men det går helt fint med Freia sin også.. gjorde det sist jeg! Tok ca 1,5 pose da..
Er det vanskelig å finne Toro sjokolademousse altså? Fant den på lokalbutikken her jeg, Coop Marked. Ante ikke at den er sjelden å finne? Værre med Menkomel!
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-12-2005, 15:40   #9
Veteranmedlem
 
guniss sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Stjørdal
Meldinger: 3,981
MP Rating: 0% (0)
guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av TinkyWinky
Er det vanskelig å finne Toro sjokolademousse altså? Fant den på lokalbutikken her jeg, Coop Marked. Ante ikke at den er sjelden å finne? Værre med Menkomel!
De har stort sett bare den med daim!! Og det passer ikke helt synes jeg.. Bakte kaka i går, og skal smakes i kveld.. med lys mousse.. håper DET går greit og!! Nå blir det jo superslanking på nyåret.. så da skal jeg jo ikke behøve mousse en gang..
guniss er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-01-2006, 13:40   #10
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,339
MP Rating: 0% (0)
Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

På ICA har de moussen jeg brukte. Det var en pakke med to poser og jeg brukte ikke alt. Ellers fant jeg "bare" med Daim eller Dronningdråper. Dronningdråper hadde jo gått bra, men Daim ville jeg ikke brukt.

Kaka ble stor suksess!
__________________
Vår etterlengtede sønn Eirik ble født i mars 2005
Meg_selv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 21:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 13:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 19:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 19:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 17:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 07:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 21:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 22:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 19:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 19:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 17:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 17:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 13:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 16:00


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:20.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com