Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2007, 15:37   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 18
MP Rating: 0% (0)
lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.lizzy er bare skikkelig grei.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Jeg har sett den kjeksen på ica. Lykke til med bakingen!
lizzy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-01-2009, 23:17   #2
Medlem
 
Tamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Åsane
Meldinger: 173
MP Rating: 0% (0)
Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.Tamma har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Verdens beste kake....
__________________
Mamma til Veronica f: 26.12.2003 og Thomas f: 05.07.2007

Godkjent ammehjelper
Tamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2009, 14:07   #3
Supermedlem
 
Modesty sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 834
MP Rating: 0% (0)
Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.Modesty har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Står til første avkjøling nå

Gjorde en muligens feil da, kjøpte ferdig krem istedet for kremfløte som jeg pisker selv. Men får se hvordan det går da

Menne... vente 1 døgn...? Hmm.. Det er nok umulig
__________________


Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2005, 19:11   #4
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: arendal
Meldinger: 789
MP Rating: 0% (0)
navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Capella
Kaka ER himmelsk!
Det kan jeg skrive under på

De har den kaken på peppes pizza ( iallefall her i arendal) Blir ekstra god med litt vanilje is eller mangosorbetis ved siden av.

Nå skal jeg bake!!!!!!!!!!
navano er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2005, 20:09   #5
Seniormedlem
 
Markusmor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 2,775
MP Rating: 0% (0)
Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

ÅÅÅ den kaka er rå go
Markusmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 13:05   #6
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
MP Rating: 0% (0)
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Capella
Kaka ER himmelsk!
Det kan jeg signere,den er NYDELIG!!
__________________
mamma_nemi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2007, 10:34   #7
Supermedlem
 
Orkidè sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 948
MP Rating: 0% (0)
Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

åååååå DENNE skal jeg lage Kankje min tenåring blir i godt humør igjen i dag hvis jeg lager denne
__________________
Orkidè
Har 6 nydelige barn Jessica født 28.januar 08
Orkidè er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2007, 13:02   #8
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 430
MP Rating: 100% (1)
Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.Ludens har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Farlig god!

Jeg er hekte, baker i dag for 4 gang Skal serveres i darnedåp på søndag, stemmer godt at den blir bedre hvis den står litt!
__________________
Ludens er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2007, 13:22   #9
Supermedlem
 
Orkidè sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 948
MP Rating: 0% (0)
Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.Orkidè har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Orkidè
åååååå DENNE skal jeg lage Kankje min tenåring blir i godt humør igjen i dag hvis jeg lager denne
Jo da hun ble glad hun du, men jeg glemte å ha i smeltet smør i bunnen så kaken fallt sammen
__________________
Orkidè
Har 6 nydelige barn Jessica født 28.januar 08
Orkidè er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2007, 17:38   #10
Medlem
 
Lisas sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 349
MP Rating: 0% (0)
Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.Lisas er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Ååå, den må jag lage i dag!!

*skyndemegtilbutikkenforåhandle*
__________________
Storesøster 06 & Lillesøster 08
----------------------------------------------------
Lisas er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 21:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 13:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 19:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 19:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 17:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 07:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 21:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 22:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 19:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 19:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 17:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 17:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 13:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 16:00


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:49.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com