Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-04-2008, 21:59   #1
Seniormedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,402
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
Hormonspiral og småblødninger

Jeg fikk satt inn spiral for ca et halvt år siden, blødde litt de første ukene men så avtok det. Etter det har jeg hatt flere sånn bittesmå sporblødninger, dvs at jeg har "spottet" litt brunt slim, noen ganger en dag, noen ganger flere dager, og en sjelden gang med menssmerter. Aner ikke hvor lenge det går mellom hver sånn spotting, men en par-tre uker kanskje?

Er det flere som har det sånn?
__________________
Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2008, 22:01   #2
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,183
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hormonspiral og småblødninger

Ja, jeg hadde det sånn. Det avtok etter hvert.
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2008, 22:02   #3
Seniormedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,402
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
Sv: Hormonspiral og småblødninger

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta Vis post
Ja, jeg hadde det sånn. Det avtok etter hvert.
Godt å høre at det avtar etterhvert
__________________
Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2008, 21:44   #4
Supermedlem
 
pusi1 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,268
MP Rating: 0% (0)
pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.pusi1 har en strålende fremtid.
Sv: Hormonspiral og småblødninger

Jeg hadde det i de 3 årene jeg hadde spiralen, fjernet den etter anbefaling fra legen
pusi1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2008, 21:59   #5
Veteranmedlem
 
hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
MP Rating: 0% (0)
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hormonspiral og småblødninger

Jeg hadde også det, og av og til var det mensgreier på gang to uker i mnd så jeg tok han ut til slutt....
__________________
Juli-05-prinsessa!
hondacrv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2008, 22:28   #6
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,581
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hormonspiral og småblødninger

Hadde det slik de første 2-3 mnd, men så gikk det over
__________________
*Singel*
2005 & 2007
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:08.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com