Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-10-2007, 10:56   #1
Medlem
 
Maria-83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 263
MP Rating: 0% (0)
Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.
P-stav

Noen som har erfaring med denne??
__________________
Storesøster -04 og lillesøster -07
Maria-83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2007, 12:38   #2
Seniormedlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,738
MP Rating: 0% (0)
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.
Sv: P-stav

Jepp - dårlige sådan...

Synes den høres veldig bra ut i teorien, men den funket ikke på meg (typen Implanon). Blødde nesten kontinuerlig. Etter en stund fikk jeg noe hormontilskudd som skulle hjelpe til med å få orden på syklusen, men det funket heller ikke. Da var det bare å ta den ut.

Det sies at den pleier å fungere på de som tåler Cerazette siden det er samme type hormoner. Men jeg tåler Cerazette, og ikke P-staven. Ingen regel uten unntak.

Har lest veldig mange her inne som har hatt dårlige erfaringer, men det er kanskje sånn at de som ikke er fornøyd gir klar beskjed om det, mens de som ER fornøyd ikke sier noe?
__________________
smbr, Hannah født 170204 og Noah født 230606
smbr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2007, 17:19   #3
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 357
MP Rating: 100% (1)
Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.
Sv: P-stav

Jeg har hatt denne siden slutten av august, ikke så lenge altså

Litt småblødninger i begynnelsen, men etter det har jeg ikke hatt noen.

For meg er som da jeg gikk på p-piller, men jeg slipper å huske å ta dem. -pluss at jeg ikke har hatt mensen etterpå enda.

Konklusjonen er at jeg så langt er nokså fornøyd
__________________
IZZY
Izzy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2007, 17:27   #4
Veteranmedlem
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Ikkje i Bergen
Meldinger: 4,616
MP Rating: 100% (4)
Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: P-stav

Eg har den for andre gong på 5 år.
Veldig fornøyd.
Gjer eit søk på p-stav, implantat eller implanon så får du opp masse informasjon
__________________
Bergensis
Storesøster 2002
Lillebror 2007
Bergensis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2007, 17:29   #5
Veteranmedlem
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Ikkje i Bergen
Meldinger: 4,616
MP Rating: 100% (4)
Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: P-stav

Feks. her:
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...ghlight=p-stav
__________________
Bergensis
Storesøster 2002
Lillebror 2007
Bergensis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2007, 11:00   #6
Medlem
 
Maria-83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 263
MP Rating: 0% (0)
Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.
Sv: P-stav

Takk for svar folkens!
__________________
Storesøster -04 og lillesøster -07
Maria-83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:17.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com