Er det ikke bare i forbindelse med keisersnitt at de gjør sterilisering? De kan vel ikke begynne å rote oppi der i forbindelse med vaginal fødsel??? Er ikke sikker jeg, men høres rart ut...
Hvis det skulle bli keisersnitt så kan de sterilisere deg samtidig. Jeg planlagte det men så ble d vaginal fødsel istedenfor. Dermed gjorde gubben det.
Er gratis hvis du gjør d samtidig mens de er inni der og "roter"
__________________ f.01 f.02f.05
Min form for husarbeid er å feie over rommet med blikket.
Ok, det var sånn det var ja
Om det skulle bli flere små her, blir det ikke noe keisersnitt så da ryker den.
Noen som vet summen for sterilisering av kvinner?
Mister man mens og hele pakka da?
Ser jo at jeg vet fint lite om dette
Du mister ikke mens eller noe, du har fortsatt eggløsning men de kutter egglederne så de ikke kommer ned i livmoren. Hvis man angrer seg kan man dermed hente ut egg og bli gravid ved prøverørsmetoden.
Sitat:
Opprinnelig postet av Theron
Du har jo også disse nye som du måler temp med om morningen, like sikkert som p piller
Neppe! Tallene disse produsentene av tempmålere og andre måleree som Persona ol presenterer ikke reelle og uavhengige fakta. Tempmålinger og andre ting som baserer seg på sikre metoder, bør kun brukes om det ikke er kruse å bli gravid.