Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-10-2007, 20:47   #1
Medlem
 
Snulla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Skien
Meldinger: 114
MP Rating: 0% (0)
Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.
Temping/ladycomp under amming

Snuppa er nå blitt snart 7 mnd, og jeg går på cerazette. Har funket fint fram til nå, men nå har de konstante småblødningene begynt å melde seg... Og dessuten blir det ikke noe hoppla i høyet så lenge de holder på. Hvis jeg da er så heldig å blø 3 uker og en uke fri, blir det ikke mye sex framover. Og hva er da vitsen? Man blir ikke gravid av avholdenhet heller, har jeg hørt...

Så da lurer jeg på, noen som har erfaring med bruk av ladycomp under amming? Ammer ikke om natta lenger, så det blir vel ca 6 ganger i døgnet.
__________________
Synne f. 25.03.07
Snulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 13:47   #2
Medlem
 
Rille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 84
MP Rating: 0% (0)
Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.
Sv: Temping/ladycomp under amming

Hei!
Compen går fint ann å bruke når du ammer. Har brukt min som prevangsjon i 4 år nå og er kjempefornøyd. Har du brukt Lady-comp før? Den bruker noe tid på å kjøre seg inn....finne sykluser osv.... Må også være nøye med målingene, og at de skjer om morgenen med det samme du har våknet. Lykke til
__________________
Rille...
Rille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2007, 22:33   #3
Medlem
 
Snulla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Skien
Meldinger: 114
MP Rating: 0% (0)
Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.Snulla er som en lysfontene.
Sv: Temping/ladycomp under amming

Sitat:
Opprinnelig postet av Rille
Hei!
Compen går fint ann å bruke når du ammer. Har brukt min som prevangsjon i 4 år nå og er kjempefornøyd. Har du brukt Lady-comp før? Den bruker noe tid på å kjøre seg inn....finne sykluser osv.... Må også være nøye med målingene, og at de skjer om morgenen med det samme du har våknet. Lykke til
Takk for svar. Har ikke brukt det før, men hadde vært ålreit med et hormonfritt alternativ. Bare lurte på om det er samme kjøreregler som for temping generelt - at man skal ha sovet 3 timer i strekk,. og at tempen tas til noenlunde samme tidspunkt hver dag? Så på buenavenue sine hjemmesider, men de sa ingenting om hvor lenge man må sove i strekk. Og siden snuppa ikke sover hele natta enda, kan dette by på problemer...

Brukte for øvrig temping da jeg prøvde å bli gravid, og jeg har nokså stabile sykluser på 33-35 dager.
__________________
Synne f. 25.03.07
Snulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com